Promisiunile către angajați

JYSK se mândrește cu grija pe care o poartă angajaților săi, ajutându-i să își atingă obiectivele.

Cu eforturi susținute și o atitudine potrivită - oportunitățile devin infinite. Lucrăm împreună pentru a stabili obiectivele reciproce pentru a clădi cariera ta în JYSK.

 

Promisiunile către angajați

JYSK se mândrește cu grija pe care o poartă angajaților săi, ajutându-i să își atingă obiectivele.

Cu eforturi susținute și o atitudine potrivită - oportunitățile devin infinite. Lucrăm împreună pentru a stabili obiectivele reciproce pentru a clădi cariera ta în JYSK.

 

Valorile JYSK 

Valorile JYSK provin de la fondatorul nostru, Lars Larsen. Ele exprimă comportamentul și atitudinea care este asteptata de la dvs. ca angajat JYSK.

Valorile noastre sunt rezumate în trei cuvinte pentru a le aminti tuturor angajaților JYSK cum să se comporte în fiecare zi – față de clienții noștri sau față de colegi. Credem într-un Bun comerciant, în Colegialitate și într-un Spirit corporatist.

BUN COMERCIANT

Orientat spre servicii: Pun clientul pe primul loc și acționez în funcție de nevoile acestuia.

Buni gospodari: Suntem o companie low cost, care vinde articole la prețuri mici. Utilizez resursele într-un mod inteligent și evit costurile inutile.

De nădejde: Un acord e un acord. Îmi respect promisiunile.

Orientat către rezultate: Depun eforturi pentru a atinge obiectivele mele și ale echipei mele.

Profesionist: Sunt competent și am o atitudine și o abordare competente.

 

COLEGIALITATE

Serviabil: Sunt întotdeaunabucuros să ajut și sunt mereu pregătit să fac eforturi suplimentare.

Respectuoși: Dau dovadă de respect față de cei cu care colaborez.

Flexibil: Sunt gata să accept schimbările și preiau activitățile unui coleg, chiar și atunci când acest lucru nu îmi este favorabil.

Deschis, sincer și direct: Spun lucrurilor pe nume, direct, într-un mod deschis și onest.

Atitudine pozitivă: Văd oportunități mai degrabă decât obstacole.

 

SPIRIT CORPORATIST

Dedicat: Mă implic, fac diferența și contribui la bunul mers al echipei.

Loial: Susțin JYSK și pe colegii mei, atât în situațiile bune, cât și în cele dificile.

Cooperant: Sunt dornic să lucrez în diverse funcții și poziții.

Dreptul și obligația de a-și spune părerea: Îmi folosesc dreptul și obligația de a oferi opinii care ne-ar putea îmbunătăți activitatea.

Ambasador JYSK: Arăt că sunt mândru că am „sângele albastru JYSK”. 

JYSK Leadership

JYSK Leadership exprimă comportamentul și atitudinea pe care le așteptăm de la dumneavoastră ca manager la JYSK.

Avem rădăcini scandinave puternice și avem încredere unii în alții. Credem în delegare și în libertatea ce vine odată cu responsabilitatea.

Un manager JYSK trebuie să se asigure, prin competențele sale profesionale și personale, că ne aflăm întotdeauna pe drumul cel bun spre noi rezultate, și că angajații noștri ne urmează. Nu pentru că trebuie, ci pentru că vor. Iată de ce managerii noștri sunt foarte importanți pentru succesul nostru.

Leadership JYSK poate fi rezumat în trei cuvinte: lider, mentor și bun comunicator.

LIDER

Orientat spre rezultat: Vreau întotdeauna să câștig. Mă străduiesc mereu să îmbunătățesc performanțele și rezultatele, și fac monitorizarea necesară.

Hotărât: Iau decizii la momentul potrivit – atât în situații favorabile, cât și în situații dificile.

Responsabil: Îmi asum deciziile și acțiunile luate de JYSK, de mine sau de echipa mea.

Proactiv: Sunt întotdeauna cu doi sau trei pași înainte și acționez în timp util.

 

MENTOR

Orientat spre dezvoltare: Îmi dezvolt și instruiesc echipa spre o performanță mai bună, și găsesc talente pentru a asigura o forță de muncă puternică.

Implicat: Înțeleg lucrurile care îmi motivează echipa și îi încurajez să contribuie la îmbunătățirea rezultatelor.

Oferă Feedback: Ofer feedback direct sau prin întrebări, în funcție de situație.

Concentrat: Mă asigur că echipa mea se concentrează pe lucrurile care ne îmbunătățesc rezultatele.

 

COMUNICATOR

Vizibil: Arăt calea de urmat fiind prezent și disponibil pentru echipa mea.

Știe să motiveze: Îmi încurajez echipa să fie energică și gata de muncă prin comunicare clară și motivantă.  

Convingător: Îmi fac echipa să respecte deciziile prin explicații competente și un comportament de încredere.

Oferă informații: Împărtășesc toate informațiile relevante cu echipa mea și managerul meu în timp util. 

Promisiuni către angajați

  • JYSK se mândrește cu grija pe care o acordă angajaților ajutându-vă să vă atingeți obiectivele
  • Cu un efort puternic și un spirit pozitiv, oportunitățile dumneavoastră sunt infinite
  • Lucrăm împreună pentru a stabili așteptări reciproce pentru cariera dumneavoastră la JYSK 

Three main promises

Bring dedication and meet possibilities

‘Bring dedication and meet possibilities’ is the headline and the framework for our Employee Promises with their three sub-headings. All of them define our promises to our employees – and they describe what makes JYSK an attractive place to work.

 

Strong teamsGreat commitment.

JYSK is a high-speed company with extensive commitment in all respects. This means that you can look forward to a challenging and exciting workday where you will be part of a strong team that work as a close-knit unit:

  • You can count on your team
  • Your input will be heard
  • You will be involved in team efforts

 

Our structure and concepts. Create opportunities.

JYSK has a strong and well-proven business concept that works. This will give you the time and the energy to improve your personal efforts:

  • You get more time for customers
  • You know what, when and how
  • You have definite goals
  • You feel prepared

 

When you grow, we grow

In JYSK, we focus on your career, your wishes and your potentials. We have top-of-the-line training, and we aim to develop our own talents:

  • You can make a career for yourself
  • You get on-the-job training
  • You will join our internal training programmes

We bring you the skills if you bring the attitude

Cultura internațională JYSK

  • Unul dintre principalele motive pentru succesul JYSK este o cultură puternică a companiei, care nu s-a schimbat de când Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979.
  • Astăzi,  JYSK este prezent în 41 țări – însă cultura companiei este aceeași.

 

Cultura noastră internațională

Cultura puternică a companiei noastre provine din abordarea antreprenorială și modul direct de a face afaceri ale lui Lars Larsen. Rădăcinile noastre scandinave joacă un rol important în definirea valorilor fundamentale ale afacerii noastre.

  • Toți angajații primesc responsabilități
  • Ne îndreptăm  în aceeași direcție cu toții
  • Toată lumea lucrează împreună, indiferent de titlu și poziție
  • Avem un spirit puternic de echipă
  • Suntem direcți și cu picioarele de pământ 

JYSK NORDIC reprezintă următoarele  19 de țări în care este prezentă compania JYSK:

  • Danemarca
  • Norvegia
  • Suedia
  • Finlanda
  • Polonia
  • Regatul Unit
  • Olanda
  • Slovenia
  • Croația
  • Bosnia-Herțegovina
  • China
  • Republica Cehă
  • Serbia
  • Ungaria
  • Ucraina
  • România
  • Slovacia
  • Bulgaria
  • Grecia

Viitorul în JYSK

Dacă vă gândiți la JYSK ca la viitorul dumneavoastră loc de muncă, este important să vă oferim o imagine de ansamblu a companiei din care veți face parte. Iată de ce vrem să vă arătăm ce vă poate aduce viitorul la JYSK. Sigur, este imposibil să preconizăm exact ce se va întâmpla – însă vom încerca oricum:

  • JYSK trece prin schimbări majore și se extinde cum nu a mai făcut-o vreodată
  • Ne îndreptăm într-o nouă direcție, încercând să ne punem marca într-o nouă perspectivă
  • Ne dezvoltăm e-businessul într-un ritm rapid și stabil
  • Construim pe fundația unei istorii puternice pentru a crea un viitor și mai puternic
  • JYSK este dominat de multă dăruire din partea angajaților care au primit ocazia de a avea un impact asupra noii companii JYSK îmbunătățite. 

Suntem de părere că putem face lucrurile întotdeauna puțin mai bine și putem crește și mai mult – pentru a ne asigura că vom putea avea în continuare cele mai bune oferte pentru clienții noștri în viitor.

Ne exprimăm gândurile generale asupra viitorului JYSK în declarațiile privind misiunea și viziunea. Vrem să facem mai mult decât să le acordăm clienților noștri o ofertă atractivă bazată numai pe prețuri. Întregul nostru concept trebuie să fie dovada ofertelor noastre bune pentru clienți.

MISIUNEA JYSK 

  • O ofertă scandinavă extraordinară pentru toată lumea, pentru dormitoare și camere de zi

 

Pentru a dezvolta aceste aspecte, să privim elementele declarației privind misiunea:

Ofertă grozavă

  • O ofertă grozavă la JYSK înseamnă mult mai mult decât prețuri și oferte competitive. Reprezintă întregul concept și experiența serviciilor JYSK.

Pentru toată lumea

  • Vrem să fim aproape de clienții noștri, și credem că avem ceva de oferit pentru toată lumea, atât în țările noi, cât și în cele în care suntem deja prezenți.

Dormitoare și camere de zi

  • JYSK are o lungă istorie a competenței în vânzarea de pilote, perne și saltele. În plus, avem mobilă de interior și exterior.

 

VIZIUNEA JYSK

VIZIUNEA JYSK se adresează celor mai importante trei categorii de părți interesate: clienții, angajații și acționarii. Vrem să fim

  • prima alegere a clienților noștri
  • prima alegere a angajaților noștri în domeniul retail
  • cel mai extins și profitabil lanț de magazine din lume 

GO JYSK -  Revista angajaților

GO JYSK este titlul revistei angajaților noștri. Știați că a câștigat mai multe premii daneze și europene pentru calitate și design? Aflați mai multe despre GO JYSK făcând clic pe meniurile de mai jos.

  • Este imprimată în 11.000 exemplare și tradusă în 19 limbi diferite

  • Este publicată de patru ori pe an – în martie, iunie, septembrie și decembrie.

  • Este trimisă la adresele de domiciliu ale tuturor angajaților.

  • Scopul acesteia este să informeze, să unească și să distreze toți angajații JYSK indiferent de țară.

  • Spune poveștile angajaților noștri – dintr-o perspectivă umană. Focusul este asupra oamenilor și, indirect, asupra calității de a fi buni colegi.

  • Prezintă articole care acoperă subiecte de interes actual.

  • Construiește un spirit corporatist oferind bune exemple pe care să le urmeze toată lumea.

  • Ca revistă internațională, reprezintă un instrument corporatist, acoperind patru pagini naționale în fiecare număr (cu excepția Regatului Unit).

  • Articolele sunt cercetate și scrise „local” oricând acest lucru este posibil pentru a asigura conținut mult mai credibil și detaliat decât într-o revistă scrisă în întregime de Sediul Central.

  • Are un ton relaxat – în revistă nu se regăsește doar părerea echipei de management.

  • Poate crea discuții constructive între colegi.

  • Pune accent în primul rând pe interesele și nevoile angajaților.

  • Cititorii sunt consumatori de media critici și ocupați – evenimentele trebuie descrise în mod profesionist.

  • Reprezintă un canal pentru informațiile din cadrul companiei, descriind aspecte/proiecte importante sau relevante.

  • Consolidează spiritul corporatist peste granițe.

  • Reprezintă o platformă prin care angajații află despre magazinele din alte țări JYSK.