Îți place să lucrezi cu clienții, să reușesti să îi ajuți oricând?

Atunci află mai multe despre departamentul de Serviciu Clienți și despre pozițiile din cadrul acestuia.

Îți place să lucrezi cu clienții, să reușesti să îi ajuți oricând?

Atunci află mai multe despre departamentul de Serviciu Clienți și despre pozițiile din cadrul acestuia.

Lucrând ca și Agent Serviciu Clienți

  • Ești un mare sprijin și găseaști întotdeauna soluțiile potrivite pentru clienți
  • Dacă ai atitudinea corectă, atunci noi vă vom învăța tot ce trebuie sa știi pentru a face o treabă bună în departamentul Serviciu Clienți
  • Ești parte dintr-o echipă unică și puternică
  • Ai posibilitatea de a face rapid și profesionist o carieră în JYSK
  • Faci parte dintr-o companie mare, în care angajașii sunt pe primul plan

Ca și Agent Serviciu Clienți vei avea următoarele responsabilități:

  • Ești un mare sprijin și contribui la performanța generală a Serviciului Clienți și  a echipei
  • Atingi și mențini o cunoaștere vastă a produselor și serviciilor noastre.
  • Îți cunoști clientul – ești conștient de nevoile clientului, situația și starea de spirit
  • Te asiguri că departamentul furnizează un serviciu de înaltă calitate de fiecare dată
  • Participi la optimizarea și dezvoltarea procedurilor de zi cu zi
  • Ai contact zilnic cu clienții, operatorii de transport și magazine JYSK

 

Această poziție este perfectă pentru tine, dacă ...

  • Îți place să lucrezi într-un mediu agitat și ocupat, acolo unde nu există două zile la fel
  • Ești orientat spre rezultate și motivat de în mod constant de îmbunătățirea serviciului clienți
  • Ai multă energie, carismă si o stare de spirit pozitivă
  • Ești bun jucător de echipă, mereu dispus să-și ajute colegii
  • Zâmbești și ești serviabil, punând întotdeauna clienții în primul rând pentru a le oferi o experiență unică
  • Ești flexibil și pot prioritiza ușor sarcinile
  • Ești harnic, punctual și dispus să învețe și să se dezvolte

 

Hai să ne cunoști și să afli ce îți putem oferi

Află mai multe despre poziția Agent Servicii Clienți și mediul de lucru în JYSK făcând clic pentru a "Faceți cunoștintă cu Kristina " - unul dintre Agenții Serviciul Clienți, care va descrie cum este să lucreze la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția aceasta, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul de Resurse Umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta?

  • Să fiu în contact cu alte persoane este ceva ce îmi place foarte mult, dar să lucrează într-un magazin nu e pentru mine - așa că am crezut că a fost firesc să încerc Serviciu Clienți.
  • Am știut întotdeauna că JYSK este o companie foarte mare și că face o multime de lucruri diferite, dar altceva nu prea știam. Așa că decis să încerc și sunt foarte bucuroasă că am făcut asta.

 

Cum este să lucrezi ca Agent Serviciu Clienți în JYSK?

  • Cred că e grozav, și nu două zile sunt la fel. Ar putea părea un pic monoton primirea de apeluri și mesaje toată ziua, dar este atât de diferit de la o zi la alta - nu știi niciodată cine sună sau ce problemă vei avea de rezolvat.
  • Există mai multe sarcini diferite în servicii pentru clienți și trebuie să fie în măsură să rezolve problemele care apar și să se asigure că întotdeauna avem clienți mulțumiți.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția?

  • Provocările sunt, printre altele, că nu știi niciodată cine sună , acesta poate fi un client cu o problemă, dar poate fi, de asemenea, un transport, care a fost distrus - și depinde de noi pentru a găsi soluția potrivită.
  • Toate provocările pe care le primim trebuie să fie rezolvate, în cazul în care este deteriorat sau elemente sunt șterse, etc întotdeauna trebuie să găsim cea mai bună soluție, astfel încât clientul să fie satisfăcut.

 

Descrie mediul de lucru în magazin:

Este un mediu foarte informal, aici, la Serviciu Clienți și avem o legătură mare împreună în echipă. Toată lumea vorbește frumos unul cu altul și există un ton foarte bun printre colegi, și facem o mulțime de glume unii despre alții, de asemenea, inclusiv cu liderii de echipă.

 

 De ce ar trebui alții să vină să lucreze la JYSK?

  • Mai întâi de toate, aș spune, din cauza mediului unit pe care îl avem. Faptul că suntem atât de aproape și ne simțim foarte bine unii cu ceilalți - dar, de asemenea, și că există atât de multe provocări și soluții care urmează să fie găsite în timpul zilei.
  • Trebuie sa fii capabil să lucrezi la un loc de muncă, care are mai multe responsabilități diferite și trebuie să fii în măsură să zâmbești prin telefon și să faci clienții fericiți de fiecare dată.

 

Ce urmează?

Las totul să meargă de la sine, dar desigur, la un moment dat îmi voi dori să cresc aici la JYSK.

Serviciul Clienți tot crește și, prin urmare, există mai multe posibilități de a evolua în carieră, de exmplu Responsabil Zonă sau Team Leader.

Lucrând ca si Responsabil Zonă în Serviciu Clienți

  • Ești responsabil de propria ta zonă în departamentul Serviciu Clienți
  • Îți îndrumi, motivezi și implici toți colegii din echipa ta
  • Ai posibilitatea de a-ți face o carieră în JYSK repede și într-un mod profesionist
  • Ești parte dintr-o companie în care angajații sunt pe primul plan
  • Faci parte dintr-o echipă unică și puternică

Lucrând ca și Responsabil Zonă vei avea următoarele responsabilități:

  • Ești responsabil de propria ta zonă în departamentul Serviciu Clienți
  • Informezi și le faci training colegilor din zona ta
  • Participi la implementarea noilor campanii și inițiative
  • Ai cunoștințe bune despre produse și sisteme
  • Ajuți si te asiguri ca departamentul Serviciu Clienți oferă un serviciu de inaltă calitate de fiecare dată 
  • Participi în optimizarea și dezvoltarea procedurilor zilnice și a training-urilor

Această poziție este perfectă pentru tine dacă....

  • vrei responsabilități și oportunitatea de a-ți influența locul de muncă
  • îți place să lucrezi în echipă și ești un bun coleg care își dorește întotdeauna să îi ajute pe ceilalți 
  • îți place să fii într-un mediu dinamic și aglomerat și poți să rezolvi mai multe task-uri în același timp
  • ești un mentor bun și inspirațional 
  • ai un nivel de energie ridicat, carismă și o atitudine pozitivă
  • ești flexibil si poți sa îți prioritizezi sarcinile astfle încât clientul este întotdeauna mulțumit
  • zîmbești întotdeauna și ești serviabil

 

Hai să facem cunoștință ți să afli ce îți putem oferi 

Află mai multe despre această poziție, cțt și despre cultura noastră organizațională apăsînd "Faceți cunoștință cu Lill" - unul dintre Responsabilii noștri de Zonă în Serviciu Clienți care îți va descrie mai bine cum este sa lucrezi în  JYSK.

 

Întrebări?

Dacă ai întrebări despre poziție nu ezita să ne contactezi la adresaȘ cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta? 

  • Am lucrat în JYSK de mai mulți ani. Am început ca student în magazin, apoi adjunct de magazin și mai târziu, manager de magazin, așa că am crezut că a fost timp suficient pentru a vedea JYSK unghiuri diferite. Am găsit această poziție și lucrez aici de doi ani.

 

Ce îți place la această poziție?

Lill este responsabilă pentru toți studenții din Serviciu Clienți din Danemarca.

  • Este atât de cool să ai responsabilitatea pentru noii angajați, de a urmări dezvoltarea lor și de a îi ghida cu privire la modul în care lucrăm cu clienții, cu sistemele și cu produsele. Este foarte frumos să le fac training și să îi ajut, să vedem modul în care aceștia se dezvoltă. Este, probabil, cea mai bună parte din a fi responsabil zonă.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția ta?

  • Multe provocări sunt în perioadele noastre de vârf - o astfel de perioadă ar putea fi Aniversarea JYSK. Într-o astfel de perioadă, doar răspundem la telefoane și e-mail-uri, dar este foarte important ca studenții noștri și noii angajați să obțină timpul de care au nevoie
  • Desi suntem un departament ocupat, suntem întotdeauna conștienți și acordăm o atenție sporită întâlnirilor noastre cu noii angajați, interviurilor de follow-up etc.
  • Făcând comparație cu magazinele fizice, interacțiunea cu clientul complet diferită - trebuie să fie pregătit într-un mod diferit. În magazine puteți vedea clienții și puteți să citiți limbajul corpului lor, ceea ce nu se poate face prin telefon și, prin urmare, este foarte important să asculți cu atenție și într-adevăr să înțelegi clientul pentru a găsi cea mai bună soluție.

 

Descrie mediul de lucru la locul de muncă.

  • Ne distrăm mult având atât de multe personalități într-un singur loc. Aici este un bun mix de umor și datorită faptului că suntem atât de diferiți ceea ce creează o atmosferă foarte bună la locul de muncă.
  • Noi ajutăm reciproc în fiecare zi - fiecare dintre noi avem propria noastră expertiză și asta înseamnă că există întotdeauna cineva pe care să îl poți întreba dacă nu ești sigur sau dorești să aflii mai multe despre ceva. De asemenea, acesta este unul din motivele care ne ajută să fim o echipă.


De ce ar trebui să aleagă alții să lucreze la JYSK?

  • Ar trebui să lucreze în serviciul clienți, deoarece suntem atât de utili și ne sprijinim reciproc foarte bine. Este un loc de muncă plăcut, cu o atmosferă foarte bună și JYSK este, în general, un loc foarte bun pentru a lucra. Acesta este, de asemenea, motivul pentru care am fost aici atât de mult timp.Sunt atât de multe oportunități la JYSK.

  • Sunt atât de multe oportunități la JYSK.

 

Ce urmează?

  • Eu cu siguranță mă văd în JYSK în viitor. Următorul pas pentru mine este că, împreună cu departamentul nostru de resurse umane, vom evalua aplicațiile pe care le primim și vom selecta pe cine ar merita sa fie văzut. Acesta este următorul pas în recrutare și abia aștept să încep.

 

Lucrând ca și Coordonator Serviciu Clienți în Training

  • Profiți de oportunitate de a avea o carieră rapidă și profesională la JYSK
  • Programul nostru stagiar te pregătește pentru poziția de Coordonator, unde vei fi responsabil pentru propria echipă de Serviciu Clienți
  • Obții zile de lucru pline de responsabilitate, provocări și lucruri noi de învățat
  • Devii parte dintr-o echipă puternică și unică, unde  cooperarea și mentalitatea de câștigător sunt în centrul atenției
  • Vei face parte dintr-o companie mare, în care angajații sunt pe primul plan

Programul Coordonator în Training dintr-o privire:

  • Vei fi urmărit și ghidat de către un Coordonator
  • Munca ta va fi similară cu cea efectuată în mod normal de către un Coordonator
  • Vei beneficia de formare necesară de care ai nevoie pentru poziția de Coordonator pentru propria ta echipa de Servicii Clienți
  • Mentorul tău te va ghida, îți va evalua munca si va indica punctele în care trebuie să te dezvolți pentru a fi gata

 

În timpul programului Coordonator în Training vei învăța să stăpânești următoarele sarcini:

  • Planificarea și programul angajaților într-un mod eficient pentru a te asigura că vă veți atinge obiectivele zilei / săptămânii / lunii
  • Planificarea și organizarea sarcinilor având mai multe deadline-uri
  • Gestionarea performanței echipei Servicii Clienți în ansamblu
  • Îndrumarea, implicarea și motivarea angajaților
  • Antrenarea și colaborarea cu angajații dumneavoastră în funcție de nivelul lor de dezvoltare
  • Crearea de noi obiective pentru tine și echipa ta

 

Poziția este perfectă pentru tine, dacă ...

  • Ești ambițios, serios și orientat spre rezultate, având o mentalitate câștigătoare
  • Ești dispus să învețe și să primești feedback
  • Ești capabil de a te descurca și îți place într-un mediu dinamic și aglomerat
  • Poți lua decizii și îți asumi responsabilitatea atât pentru ​​magazine, cât și pentru echipa ta
  • Ai un nivel ridicat de energie și o abordare pozitivă, care va motiva restul personalului
  • Te bucuri de participarea impreunî cu colegii tăi la la sarcinile zilnice
  • Îți dorești responsabilitate și posibilitatea de a avea influență la locul de muncă
  • Poți urmări mai multe probleme diferite, în același timp
  • Ești motivat  în mod constant de îmbunătățirea Serviciului Clienți

 

Hai să ne cunoști și să aflii ce îți putem oferi 

Află mai multe despre poziția Coordonator Serviciu Clienți în Training și despre mediul de lucru în JYSK făcând clic pe "Faceți cunoștință cu  Rasmus" - unul dintre Coordonatorii noștri de Serviciu Clienți în Training, care va descrie cum este să lucreze la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția aceasta, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul nostru de resurse umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta?

  • Am ales pozitia cu mintea foarte deschisă, dar în așteptare cu ideea că aș putea lua unele decizii mai importante - nu numai în ceea ce privește serviciul pentru clienți, dar, de asemenea, unele care sunt importante pentru magazine.
  • Se vorbește mult despre cele mai bune servicii pentru clienți din Danemarca aici la JYSK și modul în care poți influența, și este cu siguranță ceva ce a fost atins.

 

De ce îți place să fii Coordonator Serviciu Clienti în Training la JYSK?

  • Este o zi de lucru foarte interesantă, unde ai o mulțime de responsabilități și provocări pe parcursul zilei, ceea ce implică personalul, clienții, transportatorii, dar, de asemenea, și alte departamente din cadrul JYSK. Deci, e doar o experiență incredibilă de a avea acest loc de  muncă și acest titlu.
  • În Serviciu Clienti nu este o zi care seamănă cu cealaltă, cu alte cuvinte este diferit în fiecare zi.
  • Am fost pus în multe situații diferite , și deși, uneori, pot fi mai multe nivele până la rezolvare, de cele mai multe ori eu ai cuvântul final în decizie.

Provocările pe care le întâlnești în poziția aceasta?

  • Provocările cu care mă întâlnesc sunt foarte diferite. Când vine vorba de clienți, atunci există unele provocări, care necesită uneori să gândești un pic mai creativ pentru a le rezolva.
  • Aș spune, de asemenea, că personalul înțelept poate aduce unele provocări interesante și această parte este încă foarte nouă pentru mine. Cred că e un salt mare, promovând de la un simplu angajat la un Coordonator în Training, dar vei ajunge să întălnești provocări chiar interesante și să creezi unele soluții ingenioase pe parcursul zilei.

 

Descrie mediul de lucru la locul de muncă:

  • Mediul lucru în echipa noastră este foarte bun și este, de asemenea, unul dintre lucrurile, care au fost în centrul atenției aici la JYSK.
  • Mediul de lucru și modul în care ajungem să facem lucrurile, este pur și simplu incredibil de pozitiv. Suntem o echipa mare, ajutându-ne reciproc și noi știm ce este important și pentru ceea ce luptăm pentru fiecare zi.
  • Așa că, este un mediul de lucru incredibil, la fel cum sunt și oamenii care lucrează aici. Ei fac eforturi maxime, deci este doar super-cool să faci parte din asta.
  • Avem o gamă largă de personalități și este o combinație foarte bună. Aceasta ne ajută sa asigurăm o energie bună și o bună dezvoltare între angajați.

 

De ce ar trebui alții sa aleagă să lucreze la JYSK?

  • Dacă ar fi să recomand cuiva să lucreze în JYSK, aș spune că va avea o zi de lucru incredibil de diversă și de bună.
  • Trebuie să iți utilizezi gândirea mult și ești provocaț atât de mult, ca de exemplu: clienții care sună sau problemele care ar putea apărea în cadrul organizației, în magazine, la sediul central, între colegi sau în alte departamente din JYSK.
  • Cu toate acestea, cred că libertatea pe care o ai aici trebuie evidențiată cel mai mult. Faptul că vei avea această libertate și capacitatea de a influența lucrurile este un lucru foarte pozitiv, cred.

 

Ce urmează?

Următorul pas pentru mine este de a deveni Coorodnator pentru o echipă de Servicii Clienti - și dacă acesta va fi în Danemarca sau în străinătate nu este atât de important pentru mine. Aș dori să mai capăt experiență și apoi, la un moment dat aș merge mai departe în sus pe scara carierei în JYSK.

 Lucrând ca și Coordonator Serviciu Clienți

  • În calitate de lider de echipă ești responsabil pentru propria echipa  și performanța acesteia
  • Ești responsabil pentru colegii din subordine, inclusiv formarea, coaching-ul și dezvoltarea angajaților
  • Trebuie să te asigura că echipa este întotdeauna disponibilă și pregătită pentru clienți și pot oferi un serviciu bun de fiecare dată
  • Ajuți la crearea unei echipe unice și puternice, unde  cooperarea și mentalitatea de câștigător sunt în centrul atenției
  • Faci parte dintr-o companie mare, în care angajașii sunt pe primul plan
  • Ai ocazia să îți faci o carieră profesională în JYSK

Ca și Coordonatorul Serviciu Clienți trebuie să:

  • Conduci echipa spre succes
  • Fii factorul de decizie cu privire la departamentul Serviciul Clienți
  • Îmbunătățești și asiguri cele mai bune servicii pentru clienți
  • Gestionezi și optimizezi performanța generală a echipei
  • Pregătești, antrenezi și dezvolți angajații din subordine
  • Urmărești și evaluezi performanța echipei
  • Te ocupi de programarea, delegarea și planificarea diferitelor sarcini și responsabilități în ceea ce privește termenele
  • Conduci, implici și motivezi angajații
    Stabilești noi obiective pentru echipa ta și performanța generală a serviciului clienți

 

Această poziție este perfectă pentru tine, dacă ...

  • ești serios, ambițios și doresti să îmbunătățești și să dezvolți
  • ești orientat spre rezultate și motivat de în mod constant de îmbunătățirea serviciul clienți
  • ești capabili să lucrezi într-un mediu foarte dinamic
  • poți lua decizii și îți asumi responsabilitatea atât echipa ta cât și pentru relațiile cu clienții
  • ai multă energie și o stare de spirit pozitivă, care va influența personalul din subordine
  • ești un factor motivantor, care conduce și îi inspiră pe alții
  • poți defini și formula obiective și sarcini clare
  • ești organizat, bun la planificare și poți vedea "imaginea de ansamblu"
  • trăiești valorile JYSK și te asiguri că angajații dvs. le respectă, de asemenea

 

Hai să ne cunoști și să aflii ce îți putem oferi

Află mai multe despre poziția Coordonator Serviciu Clienți și mediul nostru de lucru în JYSK făcând clic pe "Faceți cunoștință cu Madelene" - unul dintre Coordonatorii Serviciu Clienți care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul de Resurse Umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția?

  • Am lucrat în Serviciu Clienți întreaga mea viață și am fost foarte interesată de oportunitățile pe care le oferă JYSK în această poziție. A fost o șansă de a deschide un nou centru de Serviciu Clienți și de a dezvolta atât eu cât și JYSK.
  • Este un rol cu ​​o mulțime de responsabilități, dar, de asemenea, oferă și libertatea de a îmbunătăți sarcinile și procesele care nu se potrivesc.

 

Cum e să fii Coordonator Serviciu Clienți în JYSK?

  • Distractiv și provocator și trebuie să mă dezvolte pe mine și membrii echipei mele astfel încât să fim și mai buni la locul de  muncă.
  • Departamentul Serviciu Clienți și rolul Coordonatorului sunt relativ noi aici, ceea ce pentru mine reprezintă multă planificare și organizare. Fac asta pentru a fi sigură că avem tipul de Serviciu Clienți pe care îl dorim, cu rezultate bune, dar și mare atenție la nevoile clienților.
  • Mă asigur că ne implicăm în întreaga organizație - obținem training-uri potrivite, participăm la întâlnirile importante, pregătim magazinele și noi înșine, în zonele în care nu excelăm etc. Eu practic încerc să mă asigur că Serviciu Clienți este implicat peste tot în JYSK și că noi ajutăm JYSK să evolueze. Deseori obțin ajutor pentru a mă dezvolta și găsesc idei despre experiența generală de servicii pentru clienți în JYSK.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția?

  • Provocările sunt de cele multe ori ceea ce face ca acest loc de muncă să fie atât de versatil și potrivit pentru mine ca persoană, îmi place să văd locul meu de muncă că se dezvoltă și depun eforturi să devină și mai bun. Avem un mediu de lucru rapid și în continuă dezvoltare în JYSK.
  • Aș putea folosi întotdeauna mai mult timp, astfel încât putem face absolut tot așa cum vrem. Avem ambiții mari, KPI-uri si goluri - Vreau toți clienții și angajații mei să obțină timpul și ajutorul de care au nevoie și, uneori, este dificil să fie acolo pentru toți, astfel că este important să prioritizezi și să structurezi.
  • De asemenea, este o provocare să fii sigur că comunicare funcționează și că toate părțile relevante au fost informate. În cazul în care, de exemplu, o schimbare este va fi implementată în cadrul companiei trebuie să ne asigurăm că toată lumea înțelege ce vrem să spunem și ce ne dorim. Cu toții trebuie să cunoască și să lucreze în același scop, indiferent dacă lucreză  într-un magazin sau în Serviciu Clienți. Așa că, atunci când am nevoie ca toată lumea să fie la curent cu o informație, ține de asemenea de mine si de cît de bun sunt la comunicare - cu toate tipurile diferite de oameni. Cred cu tărie că trebuie să fii foarte bun la comunicare ca să reușesti în acest rol.

 

Descrie mediul de lucru în echipa ta

  • Noi lucrăm ca o echipă și fiecare dintre noi își asumă responsabilitatea pentru a obține rezultatele dorite împreună. Întotdeauna ne încurajăm să ne provocăm recriproc astfel încât să ne putem dezvolta.

 

De ce ar trebui alții să își dorească să lucreze la JYSK?

  • Niciodată nu ai un moment de plictiseală!
  • Ne străduim întotdeauna să devenim mai buni și facem în mod constant îmbunătățiri pentru a face clientul și angajații fericiți.
  • JYSK este întotdeauna interesată de noi idei și feedback-ul tău, așă că dacă ești o persoană căreia îi place o organizație în continuă mișcare, care este foarte bună la a sărbători victorii mici și mari, atunci tu te vei bucura într-adevăr în JYSK.