Doriți o carieră într-unul din magazinele noastre?

Vă oferim o gamă largă de poziții și oportunități de carieră. Toate pozițiile noastre includ un program de instruire profesională.

Arătați implicare și dăruire – și vă veți îndrepta către o carieră captivantă într-o corporație internațională din domeniul retail!

 

Doriți o carieră într-unul din magazinele noastre?

Vă oferim o gamă largă de poziții și oportunități de carieră. Toate pozițiile noastre includ un program de instruire profesională.

Arătați implicare și dăruire – și vă veți îndrepta către o carieră captivantă într-o corporație internațională din domeniul retail!

 

Lucrând ca și Asistent Vânzări ... 

  • Sunteți un vânzător excelent, finalizați vânzarea și oferiți vânzări aditionale

  • Participați la programul nostru de instruire profesională și deveniți un vânzător pregătit și isteț

  • Vă descurcați bine în magazin și câștigați bonusuri grozave, împreună cu echipa dumneavoastră

  • Intrați într-o cultură unică și o echipă puternică în magazinul dumneavoastră

  • Aveți ocazia de a vă construi o carieră rapidă și profesională la JYSK

  • Intrați într-o companie minunată care are multă grijă de angajații săi

În calitate de Asistent Vânzări veți avea următoarele responsabilități:

  • Sunteți un vânzător excelent și contribuiți la performanța globală a magazinului și a echipei.

  • Sunteți întotdeauna disponibil pentru clienți, oferiți servicii standardizate, active și profesionale având în vedere situația și necesitățile clientului – și găsiți o soluție pentru a le îndeplini.

  • Obțineți și mențineți cunoștințe vaste privind produsele noastre și aveti competențele pentru a le vinde.

  • Mențineți un standard ridicat al magazinului, asigurându-vă că este întotdeauna curat și primitor pentru clienți.

  • Aveți grijă de zona proprie de produse din magazin, inclusiv aprovizionarea și aranjarea produselor în așa fel încât zona să pară întotdeauna curată și motivantă.

  • Înregistrați plângerile și le redirecționați furnizorilor pentru aprobare.

  • Învățați cum să generați un raport de vânzări și cum să îl citiți.

  • Participați la lansarea de noi campanii și crearea de postere pentru campanii.

  • Despachetați bunurile în depozit, vă asigurați că stocurile sunt suficiente pentru următoarea săptămână și înmânați produsele clienților care vin să ridice bunurile.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți ambițios și dornic să generați vânzări și să vă îmbunătăți abilitățile

  • Sunteți orientat către rezultate și motivat de contribuția la performanța întregii echipe

  • Sunteți harnic, punctual, pregătit să învățați și să vă dezvoltați

  • Sunteți o persoană deschisă și vă place să întâlniți clienții și să interacționați cu aceștia

  • Vă simțiți bine într-un mediu dinamic și ocupat în care nu există două zile la fel

  • Sunteți flexibil și vă puteți prioritiza sarcinile

  • Sunteți un coleg bun și amabil și aveți spirit de echipă

  • Aveți energie, carismă și o atitudine pozitivă

 

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre poziția de Asistent Vânzări și despre mediul de lucru din magazinele noastre făcând click pe „Cunoașteți-l pe Jonathan” – unul dintre Asistenții noștri de Vânzări, care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă vreți să lucrați ca Asistent de Vânzări în magazinul dumneavoastră JYSK, vă rugăm să contactați direct magazinul.

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Lucrez ca Asistent de Vânzări la JYSK de aproape patru ani în timp ce studiez Resurse Umane la universitate. Directorul meu a fost atent la această combinație, așa că pe baza competențelor mele mi-a acordat sarcini potrivite, precum instruirea personalului de vânzări și implicare în interviurile de angajare și procesele de recrutare. De asemenea, lucrez ca traducător pentru JYSK Finlanda. 

În ce privește studiile mele, în curând voi începe un program de internship în cadrul Departamentului de Resurse Umane la Sediul Principal JYSK Finlanda. Ce încerc să spun e că dacă ești student, JYSK e locul perfect pentru un loc de muncă după școală, deoarece JYSK oferă flexibilitate, dar recunoaște și profită de punctele forte și competențele tale, așa că îți poți dezvolta aria de interes.

 

Cum este să lucrați ca Asistent de Vânzări la JYSK?

  • Scopul nostru general este de a asigura un nivel maxim de vânzări și a le oferi clienților un serviciu profesional și o experiență bună la cumpărături.

  • Deoarece JYSK e atât de mare și multicultural, există o mulțime de reguli și abordări standard de cunoscut și multe lucruri de învățat, dar atâta timp cât iei taurul de coarne, ai o atitudine bună, ești dornic să înveți și ești un vânzător ambițios căruia îi place să înveselească oamenii, te vei descurca de minune!

  • Avem cel mai bun spirit de echipă în magazin. Chiar îți dă imboldul de care ai nevoie în fiecare zi.

  • Când lucrezi ca Asistent de Vânzări trebuie să fii orientat spre rezultate și să înțelegi legătura dintre acțiunile tale personale și performanța întregii echipe (și, apoi, a întregii companii). 

  • Cred că ne pricepem foarte bine să le asigurăm clienților noștri o bună experiență la cumpărături, salutându-i întotdeauna la intrarea în magazin și oferindu-le un serviciu competent siprofesional. Este esențial să vrem să ne ridicăm la nivelul standardelor JYSK și să le respectăm, deoarece vrem să oferim o calitate constantă a experienței clienților în toate magazinele JYSK.

  • Nu există două zile identice, lucru care poate fi destul de dificil, dar îmi plac provocările și e foarte mulțumitor să rezolvi totul și să ai succes în situații noi – de exemplu, când găsești o soluție care îndeplinește necesitățile clientului, așa încât acesta să plece din magazin cu o experiență plăcută.

  • Munca unui Asistent de Vânzări e destul de independentă. Sarcinile îți sunt planificate în avans dar deoarece condițiile se schimbă tot timpul, trebuie să iei decizii pe cont propriu și să-ți asumi răspunderea. Acesta este unul dintre cele mai grozave aspecte când lucrezi ca Asistent de Vânzări la JYSK, față de alte locuri – nu faci doar ce ți se spune; ai un cuvânt de spus și ocazia de a-ți influența munca.

  • Uneori munca e fizică și te murdărești, mai ales în depozit, dar puțină variație și puțin praf nu au stricat niciodată…

 

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Magazinul este întotdeauna agitat, așa că trebuie să lucrăm repede și să ne putem gestiona timpul și prioritiza sarcinile pe cont propriu. Trebuie să asigurăm un magazin plin de inspirație în ciuda grabei. Nu putem neglija niciun aspect.

  • Trebuie să știm câte ceva despre un număr enorm de produse – și vorbesc serios când spun „enorm” – așa că trebuie să ne menținem la curent când apar noi produse, ca să părem întotdeauna bine informați în fața clienților.

  • Este întotdeauna o provocare să gestionezi situațiile cu clienții nemulțumiți, dar e foarte satisfăcător când reușești să-i oferi clientului o experiență plăcută și o imagine profesională a companiei.

  • Uneori e greu să generezi vânzări suplimentare când un client intră în magazin pentru a cumpăra un singur produs. E o mare provocare să încerci să-ți dai seama dacă acel client are nevoie și de alte produse, și te simți grozav când eforturile tale sunt răsplătite.

 

Descrieți cultura muncii din magazinul dumneavoastră

  • Avem cel mai extraordinar mediu de lucru și spirit de echipă în magazinul nostru, și asta ne face să lucrăm puțin mai mult. Ne încurajăm reciproc să dăm 100% din eforturile noastre la muncă.

  • Cred că avem o cultură a muncii foarte încurajatoare, în care fiecare încearcă să fie un coleg bun – să împărtășim cunoștințe și să ne ajutăm reciproc. Pentru a menține această cultură trebuie să fim respectuoși, flexibili, deschiși și pozitivi unii față de ceilalți.

  • Ne distrăm și totuși ne simțim responsabili în mod colectiv pentru realizarea sarcinilor noastre. Suntem ca o familie extinsă. JYSK chiar se pricepe la a angaja persoanele care se completează bine în magazin.

  • În magazinul nostru e o atmosferă minunată, și chiar cred că aceasta contribuie la o experiență mai bună de cumpărături pentru clienții noștri. Cred că aceștia simt spiritul pozitiv, și cred că are un impact asupra lor. Deoarece deciziile de cumpărare se bazează în mare măsură pe sentimente, acea bucurie pe care o simți în general e un aspect important în magazin.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • JYSK este un angajator foarte competitiv, și e frumos să lucrezi pentru o companie puternică și stabilă din punct de vedere financiar, care continuă să crească.

  • La JYSK, ne implicăm într-o gamă largă de sarcini care ne oferă o experiență profesională vastă. Dacă vrei și muncești mult pentru acestea, există oportunități de cariere aproape infinite la JYSK. După cum spune și sloganul: „Bring dedication – Meet possibilities”. Așa că dacă vă luați munca în serios și vă concentrați asupra dezvoltării abilităților și competențelor dumneavoastră, vi se va oferi ocazia să avansați în carieră în JYSK.

Lucrând ca și Responsabil Arie:

• Sunteți responsabil de propria arie de produse din magazin

• Aveți ocazia de a avea un impact asupra vânzărilor și cifrelor esențiale din aria dumneavoastră de produse

• Vă descurcați bine în magazin și câștigați prime grozave – împreună cu colegii dumneavoastră

• Aveți ocazia de a vă construi rapid o carieră profesională la JYSK

• Intrați într-o companie minunată care are multă grijă de angajații săi

• Intrați într-o cultură unică și puternică de echipă

Ariile din magazin includ:

• Plăpumi/perne, lenjerii de pat și cearșafuri

• Mobilă și Mobilier de grădină

• Textile și Menaj

• Saltele

În calitate de Responsabil Arie veți avea următoarele responsabilități:

• Gestionați propria arie de produse din magazin, inclusiv refacerea stocurilor.

• Aranjați produsele în așa fel încât să fie mereu curate și îmbietoare.

• Vă asigurați că prețurile sunt întotdeauna corecte și în conformitate cu ofertele sau campaniile JYSK.

• Aveți cunoștințe vaste referitoare la produsele noastre numeroase și sunteți expert în a le vinde clienților.

• Vă instruiți colegii și îi mențineți informați cu privire la produsele noi și pregătirile pentru noile sezoane.

• Participați la lansarea noilor campanii și produceți materialele de semnalizare pentru fiecare campanie.

• Plasați comenzi suplimentare când un anumit articol se vinde bine – pentru a vă asigura că niciun articol nu va avea stoc epuizat și că nu vor exista rafturi goale.

• Realizați asistența clienților: Cunoașteți clientul, luați în considerare cererea, situația, necesitățile și starea de spirit a clientului.

• Participați la programe de instruire cu alți Responsabili de Arie din regiunea dumneavoastră pentru a împărtăși cunoștințe și a discuta despre bunele practici.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

• Vă doriți responsabilitate și ocazia de a avea un impact asupra cifrelor esențiale și performanței globale a magazinului dumneavoastră

• Vă simțiți excelent într-un mediu dinamic și ocupat și puteți gestiona multe sarcini diferite în același timp

• Sunteți o persoană muncitoare, punctuală și dornică de a învăța și a se dezvolta

• Aveți multă energie, carismă și o atitudine pozitivă

• Zâmbiți ușor și sunteți orientat spre servicii, punând întotdeauna clienții pe primul loc pentru a le oferi o experiență unică

• Vă puteți finaliza sarcinile și vă puteți motiva în timpul unei zile ocupate

• Lucrați bine în echipă, dorindu-vă mereu să ajutați.

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre poziția de Responsabil Arie și despre cultura muncii din magazinele noastre făcând click pe „Cunoașteți-o pe Mette” – una dintre Responsabilii noștri de Arie, care vă descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com.

Cum este să fiți Responsabil Arie la JYSK?

• Este minunat să fii responsabil și să poți influența lucrurile din magazin. Când ești responsabil de o arie, ai multă influență asupra decorațiunilor și aranjamentului – așa că ai un cuvânt de spus în ceea ce vede clientul. E o motivare grozavă pentru mine - dar în general, JYSK oferă responsabilitate oamenilor dacă aceștia și-o doresc.

• Sunt una dintre acele persoane cărora le place o zi de lucru destul de agitată – nu vreau să stau degeaba și să nu fac nimic. La JYSK ai întotdeauna ceva de făcut – când nu sunt clienți, sunt mii de alte lucruri de făcut.

• E minunat să simți că le poți oferi clienților serviciile pe care dorești să le oferi – toate magazinele JYSK sunt atât de motivate în a-i face pe clienți să se simtă bineveniți. Îmi place foarte mult acest lucru.

• Avem concursuri interne – adică în cadrul magazinului – dar concurăm și cu alte magazine. E întotdeauna grozav să te poți lăuda că obții cele mai bune rezultate. Iar faptul că suntem răsplătiți pentru eforturile noastre cu bonusuri și premii reprezintă un stimulent foarte bun.

• E minunat să faci parte dintr-o echipă bună în cadrul acestui magazin, dar există susținere și din partea celorlalte magazine. JYSK are o cultură minunată a companiei – oamenii se ajută și se susțin reciproc. Deci odată ce intri în familia JYSK, nu vei mai vrea să pleci.

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

• Există multe sarcini diferite – și întotdeauna ai ceva de făcut. Unele zile sunt agitate, cu multe comenzi de la clienți și mulți oameni în magazin. Așa că trebuie să fii în priză toată ziua.

• În fiecare zi primim cifre care arată vânzările din zona noastră – iar dacă cifrele noastre sunt mai mici decât acelea din alte magazine din țară, sunt responsabilă și iau inițiativa pentru a crește vânzările. Acest lucru înseamnă că trebuie să schimbăm afișele, trebuie să instruim personalul cu privire la produse, sau trebuie să rearanjăm întreaga zonă.

Descrieți mediul de lucru din magazinul dumneavoastră.

• Suntem o echipă foarte puternică și avem spirit de echipă – și curajul de a ne provoca unii pe alții în ce privește activitatea noastră profesională. Dacă vă place lucrul în echipă, JYSK e locul perfect pentru dumneavoastră.

• Atmosfera din magazin este întotdeauna veselă și plină de energie.

• Putem delega responsabilități în cadrul magazinului. Avem încredere unii în ceilalți și ne oferim reciproc feedback pozitiv.

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

• JYSK e cel mai bun loc unde să lucrați – aveți tot ce vă trebuie pentru a reuși.

• Dacă sunteți o persoană competitivă, JYSK este cel mai bun loc – sunteți întotdeauna în concurență cu colegii și cu alte magazine, și totul este atât de distractiv.

• M-am dezvoltat mult ca persoană – devii mult mai independent, mai matur și mai responsabil. Practic, obții instrumentele care să te ajute să reușești în viață.

• Vă garantez că dacă lucrați pentru JYSK, nu veți mai vrea să plecați.

• Dacă vă doriți acest lucru și dacă munciți pentru asta, cariera dumneavoastră se va dezvolta foarte rapid.

Ce urmează?

• Când am început să lucrez la JYSK, am vrut să fiu Sales Leader – și să fiu bună la așa ceva.

• Acum, obiectivul meu este să devin Store Manager – așa că sper să ajung Store Manager în următorii cinci ani.

• Un lucru este sigur: o să rămân în continuare la JYSK.

Lucrând ca și Responsabil Logistică

• Sunteți responsabil de sarcinile operaționale zilnice din depozitul magazinului dumneavoastră local JYSK

• Gestionați receptia de marfa și vă ocupați de comenzile din depozit ale clienților

• Vă instruiți colegii cu privire la procedurile din depozit (livrări, recepția bunurilor, concept cărucior etc. pentru a asigura un mediu de lucru potrivit)

• Intrați într-o cultură unică și puternică de echipă

• Aveți ocazia de a vă construi o carieră rapidă și profesională la JYSK

• Intrați într-o companie minunată care are multă grijă de angajații săi

În calitate de Responsabil Logistică veți avea următoarele responsabilități:

• Întâlniți transportatorul dimineața, gata să primiți mărfurile pentru manipularea ulterioară.

• Manipulați, înregistrați și verificați integritatea tuturor mărfurilor primite.

• Pregătiți mărfurile primite pentru a fi despachetate și aranjate în cărucioare de către colegii dumneavoastră, gata să fie trimise la magazin.

• Trimiteți mesaje text clienților pentru a-i anunța că le-au sosit articolele rezervate.

• Printați liste de ridicare/ambalare și pregătiți articolele pentru clienții care vin să le ridice.

• Servicii clienți: le oferiți clienților care vin să-și ridice articolele o experiență plăcută.

• Păstrați depozitul aranjat, curat și organizat și sortați deșeurile pentru reciclare.

• Organizați și mutați paleții în depozit.

• Monitorizați comenzile și livrările, preluați stocul și vă pregătiți pentru ziua următoare.

• Instruiți și informați alți membri ai personalului cu privire la logistica depozitului

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

• Sunteți o persoană structurată și organizată

• Puteți crea o perspectivă generală într-un mediu dinamic și ocupat

• Doriți să vă asumați responsabilitatea

• Vă place să faceți activități de rutină care implică muncă fizică

• Sunteți o persoană muncitoare și dornică să lucrați împreună cu colegii

• Lucrați bine în echipă și sunteți un coleg bun, dornic să ajute oriunde este cazul

• Sunteți orientat spre servicii și aveți un zâmbet plăcut.

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre poziția de Responsabil Logistică și despre cultura muncii din magazinele noastre făcând clic pe „Cunoașteți-l pe Kasper” – unul dintre Responsabilii noștri de Logistică, care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com.

Gânduri inițiale referitoare la această poziție?

• Habar nu aveam cât de mare este JYSK. Sincer, sunt chiar surprins – e mult mai mare și mai bine organizat decât îmi imaginam. Toți colegii mei noi sunt atât de pregatiti, și au participat la diverse programe de instruire – știu atâtea lucruri despre produsele noastre și cum să faci lucrurile. Și chiar am fost șocat când mi-am dat seama cât de mulți colegi am în lumea întreagă.

• Ei bine, totul era nou pentru mine, așa că a durat ceva timp până când totul a devenit cunoscut pentru mine… La început am petrecut ceva timp încercând să aflu mai multe despre JYSK și modul lor de a face lucrurile. A durat ceva, dar este ușor să primești ajutor de la toate nivelurile organizației – așa că dacă ai o întrebare, e ușor să primești rapid un răspuns.

Cum este să fiți Responsabil Logistică la JYSK?

• Este minunat să ai atâta responsabilitate în depozit.

• La puțin timp după ce am început, am participat la un curs pentru Responsabilii de Logistică. Ni s-au dat câteva linii directoare și descrieri de proces, în care poți găsi mereu un răspuns dacă ai dubii sau întrebări. Așa că mi-a fost relativ ușor să-mi dau seama de lucruri chiar și ca angajat nou.

• Să am colegi atât de buni înseamnă totul pentru mine. E atâta energie în magazin, probabil deoarece suntem o echipă tânără. Ne pasă unii de alții, așa că nu se rezumă totul la muncă. Avem o echipă puternică – dar simțim și că suntem o parte importantă din restul organizației JYSK.

• Dacă aveți orice întrebăre, e ușor să-i contactați pe Responsabilii de Logistică din alte magazine. Ne ajutăm reciproc – și de la un magazin la altul. Ne cunoaștem de la cursurile de instruire la care am participat la începutul carierei la JYSK. Așa că nu suntem pe cont propriu.

• Trebuie să fiți pregătit pentru lucruri importante și noi care apar la JYSK – tot timpul. Produse noi, campanii noi, sezoane noi și alte asemenea lucruri. Suntem întotdeauna în mișcare…!

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

• Dacă am o întrebare legata de magazine, pot suna oricând un Responsabil Logistică din alt magazin pentru a discuta. Există multe lucruri de învățat – și am avut atâtea de întrebat la început. Acum m-am obișnuit să mă uit pe grupul de Facebook al JYSK sau să găsesc răspunsuri la întrebările mele pe JYSKnet.

• Chiar este MULTĂ muncă de făcut, și în calitate de Responsabil Logistică ai responsabilități importante. Din acest motiv e important să comunici bine cu restul echipei din magazin pentru ca aceștia să se descurce în depozit și să manipuleze lucrurile când nu ești acolo.

Descrieți mediul de lucru din magazinul dumneavoastră

• Ne ajutăm reciproc. Întotdeauna! Dacă e o zi agitată, toată lumea ajută – chiar dacă trebuia să termini programul acum 10 minute.

• Nivelul energiei e ridicat, starea de spirit e grozavă, așa că întotdeauna e o atmosferă super în magazin. E grozav să mergi la lucru!

• Ne pricepem să ne susținem reciproc. Dacă o persoană are o zi proastă sau nu se simte bine, altcineva îi va prelua sarcinile și va face puțină muncă suplimentară.

• Întotdeauna se spun bancuri și e o stare de spirit bună în magazinul nostru.

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

• Există atâtea oportunități de cariere la JYSK. Dacă vrei, poți urca în carieră destul de repede. Dacă te ții de treabă, faci totul bine și ai voința să faci diferența, poți ajunge foarte departe în această organizație.

• Echipa – fără îndoială. Nu găsiți nicăieri un spirit de echipă mai bun ca aici. Atâția colegi buni cu care să relaționezi și cărora să le ceri ajutorul.

• E un loc de muncă bun cu instrumente foarte bune – așa că nu ești limitat deloc în modul în care îți faci treaba.

• În general, JYSK are un mediu de lucru foarte bun și are grijă de angajații săi.

Ce urmează?

• În trei ani mă văd pe altă treaptă a carierei mele. Mi-ar plăcea să rămân la JYSK. Există atâtea oportunități – tot ce trebuie să faci e să le ceri. .

Lucrând ca și Responsabil Administrativ

  • În calitate de Responsabil Administrativ, principala responsabilitate a dumneavoastră va fi susținerea Store Managerului în menținerea și îmbunătățirea rutinelor administrative.

  • Când vă descurcați bine în magazin împreună cu colegii dumneavoastră, câștigați prime grozave.

  • Intrați într-o cultură unică și o echipă puternică în magazinul dumneavoastră local și deveniți parte a unei companii care are multă grijă de angajații săi.

În calitate de Responsabil Administrativ, superiorul dumneavoastră direct este Store Managerul din magazinul unde lucrați.

În calitate de Responsabil Administrativ veți avea următoarele responsabilități:

  • Mențineți rapoartele zilnice și săptămânale: generați rapoarte de cumpărare, căutați neconcordanțe între articolele comandate și cele din stoc, și contactați Centrul de Distribuție pentru a găsi soluții la probleme.

  • Pregătiți magazinul pentru supravegherea de audit și implementați pașii următori.

  • Mențineți Tabloul cu Informații actualizat cu toate informațiile relevante.

  • Comandați consumabilele de birou și vă asigurați că magazinul are întotdeauna materialele necesare pentru funcționare, de ex. pungi de cumpărături, pixuri, materiale de semnalizate, role de hârtie pentru casa de marcat, etc.

  • Operați casele de marcat și instruiți colegii noi cu privire la utilizarea casei de marcat, sarcinile și rutinele generale administrative și operaționale

  • Finalizați tranzacțiile și vă asigurați că toți clienții pleacă zâmbind și cu ceva în plus – o experiență plăcută

  • Vă asigurați că protejăm mediul înconjurător sau că suntem pur și simplu buni comercianți verificând dacă articolele deteriorate pot fi rambursate de furnizori sau dacă le plac clienților la un preț mai mic.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Aveți un mod de lucru minuțios

  • Sunteți orientat spre rezultate și detalii

  • Sunteți responsabil și organizat

  • Aveți multă energie și o atitudine pozitivă

  • Puteți fi atent la mai multe lucruri distincte în același timp

  • Sunteți orientat spre servicii și un bun vânzător

  • Puteți ține evidența și vă simțiți bine într-un mediu dinamic și agitat

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi 

Aflați mai multe despre poziția de Responsabil Administrativ și despre mediul de lucru din magazinele noastre făcând clic pe „Cunoașteți-o pe Andreea” – unul dintre Responsabilii noștri Administrativi, care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Cum este să fiți Responsabil Administrativ la JYSK?

  • Deseori auzim că „Retail înseamnă detalii”, ceea ce e și mai adevărat când e vorba să lucrezi ca Responsabil Administrativ la JYSK.

  • Dimineața consult JYSKnet, rețeaua noastră intranet de știri, și parcurg lista sarcinilor zilnice pentru a vedea ce sarcini am când nu servesc clienții.

  • Verific sistemul pentru modificări de preț și citesc ziarul campaniei, pentru a fi sigură că rețin cele mai noi oferte.

  • După evaluarea comenzilor clienților, îi informez cu privire la opțiunile de livrare.

  • Când nu există clienți în magazin, mă asigur că mi-am îndeplinit sarcinile zilnice.

 

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Pentru mine cea mai mare provocare e să mă asigur că sunt atentă la cele mai mici detalii și că produsul muncii mele este perfect. Nu e stresant, ci mai degrabă motivant să am ocazia să-mi folosesc abilitățile și să le îmbunătățesc. Mă duc acasă fericită când știu că mi-am îndeplinit toate sarcinile la timp fără a compromite calitatea muncii mele.

 

Descrieți cultura muncii din magazinul dumneavoastră

  • Lucrul în echipă e obligatoriu la JYSK, și necesită efort din partea tuturor. Cu toții știm că dacă ne bazăm pe conceptele noastre și unii pe alții, munca devine mult mai distractivă, iar clienții ne răsplătesc de obicei cu un zâmbet.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • Cred că cel mai bun lucru la JYSK este că putem să ne dezvoltăm împreună, atât profesional, cât și personal, și ni se răsplătesc contribuțiile. Dacă ești o persoană dedicată, vei avea ocazia să-ți demonstrezi talentele. 

Lucrând ca şi Director Adjunct 

  • Sunteți responsabil de cifra de afaceri din magazinul dumneavoastră

  • Vă asigurați că magazinul dumneavoastră se descurcă bine și că angajații dumneavoastră sunt vânzători grozavi care pun clientul pe primul loc

  • Ghidați, motivați, implicați și monitorizați personalul de vânzări pentru a vă asigura că își îndeplinesc targetele de vânzări

  • Faceți parte dintr-o cultură a echipei unică și puternică în magazinul dumneavoastră

  • Aveți ocazia de a vă construi o carieră rapidă și profesională la JYSK

  • Intrați într-o companie minunată care are multă grijă de angajații săi

  • Aveți rezultate bune în magazin și câștigați prime grozave – împreună cu colegii dumneavoastră 

În calitate de Director Adjunct sunteți responsabil de vânzările din magazinul dumneavoastră. Primiți mai multe responsabilități și sarcini pe măsură ce vă îmbunătățiți și dezvoltați în poziția de Director Adjunct. Sarcinile administrative sunt puține pentru un Director Adjunct (Directorul de Magazin și Responsabilul Administrativ vor gestiona majoritatea sarcinilor de birou). În schimb, veți fi pe teren, concentrându-vă asupra vânzărilor și ghidării, instruirii și dezvoltării personalului dumneavoastră.

În calitate de Director Adjunct veți avea următoarele responsabilități:

  • Vă asigurați că performăm și facem profit pentru diversele noastre produse.

  • Monitorizați cifrele esențiale ale rapoartelor de vânzări: performăm bine, suntem vânzătorii care trebuie să fim?

  • Sunteți pe teren, instruiți și monitorizați personalul și eforturile acestora pentru a le facilita performanțele.

  • Planificați și programați sarcinile personalului pentru a vă asigura că atingeți targetul global de vânzări pentru ziua/săptămâna/luna respectivă.

  • Comandați mărfuri, planificați și vă pregătiți pentru campanii sau sezoane noi – fiind întotdeauna cu un pas înainte în privința tipurilor de reduceri sau reglementări ale prețurilor.

  • Vă asigurați că ne respectăm promisiunea față de client: de a fi întotdeauna pregăt cu o ofertă excelentă.

  • Vă asigurați că personalul menține magazinul curat și primitor – un magazin care arată bine asigură rezultate bune.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți orientat spre rezultate

  • Puteți vedea imaginea generală a sarcinilor ce trebuie realizate – și le delegați

  • Vă descurcați într-un mediu dinamic și ocupat

  • Sunteți o persoană motivantă și care inspiră

  • Sunteți o persoană viguroasă cu o atitudine pozitivă

  • Puteți monitoriza multe aspecte diferite în același timp

  • Sunteți atent la detalii și lucrați pentru a avea un magazin plăcut clienților

  • Aveți un anume grad de empatie și puteți înțelege diferitele aspecte împărtășite de personalul dumneavoastră.

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre poziția de Sales Leader și despre mediul de lucru din magazinele noastre făcând clic pe „Cunoașteți-o pe Tina” – una dintre Director Adjuncti, care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de poziția de Director Adjunct, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Gânduri inițiale referitoare la această poziție?

  • Eram pregătită pentru o provocare – adică să primesc atâtea responsabilități… știam că trebuie să mă folosesc de toată experiența mea anterioară.

  • Ei, bine, ești mereu emoționat, presupun, neștiind dacă te vei descurca la un job nou.

Cum este să fiți Director Adjunct la JYSK?

  • Spiritul de echipă are o importanță enormă. Avem cea mai bună echipă și cei mai fericiți angajați. Lucrăm împreună, facem lucrurile să se concretizeze, ne provocăm unii pe alții, concurăm intern – și concurăm cu alte magazine.

  • Dacă planifici bine, vei ajunge departe – aceasta este cheia succesului. Și dacă îți amintești să îți acorzi timp să planifici și să iei unul dintre Responsabilii de Zonă sau pe altcineva și să îi implici în planificare. Trebuie să fii mereu cu un pas în față ca să nu rămâi în urmă.

  • Facem lucrurile să se concretizeze într-un mod grozav concurând unii cu alții. Concurența face totul mai distractiv, și e ATÂT de grozav să simți entuziasmul din magazin.

  • Atmosfera e fantastică, iar nivelul energiei este ridicat – sărbătorim succesele noastre în fiecare zi.

  • Cel mai important lucru – și asta îmi place cel mai mult – este să-i instruiești pe ceilalți angajați cu privire la produse sau alte aspecte, să-i provoci la nivel personal, și practic să fii o parte din dezvoltarea lor.

  • Personal, îmi place să fiu provocată de Store Managerul sau de District Managerul – e un mod grozav de a te dezvolta.

  • Ca Director Adjunct primești ajutorul de care ai nevoie. Tot ce trebuie să faci e să ceri. Există susținere oriunde cauți în cadrul organizației.

  • Un magazin de succes este un efort de echipă – nu poți reuși de unul singur.

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Am fost rugată să preiau frâiele din prima zi. Sigur, acest lucru poate fi puțin înfricoșător, dar obții experiență atunci când trebuie să intri direct în mijlocul lucrurilor și să-ți asumi responsabilitatea.

  • E întotdeauna o provocare să lucrezi cu oameni pentru că trebuie să relaționezi cu ei. Pe de altă parte, acest lucru e printre acelea care îmi fac munca interesantă – lucrul cu angajații, ghidarea acestora și ajutarea lor să se dezvolte.

  • Lucrurile se mișcă rapid, și trebuie să fii în stare să gestionezi multe lucruri în același timp și să te asiguri că totul e sincronizat – și că toată lumea e în pas cu tine. Întotdeauna apar campanii noi sau se apropie un nou sezon, așa că e important să planifici – ce urmează să se întâmple, și cum vom face acest lucru să se întâmple?

  • Trebuie să-i ajuți pe angajați să echilibreze și să prioritizeze sarcinile, obiceiurile zilnice și contactele cu clienții. Sigur, cel mai important lucru sunt clienții, așa că angajații trebuie să fie gata de lucru când clienții intră în magazin.

Descrieți mediul de lucru din magazinul dumneavoastră

  • Avem o cultură foarte deschisă, cu loc pentru toată lumea.

  • Întreaga echipă are o atitudine grozavă – lucrurile se rezolvă… Oamenii muncesc, și dacă există un termen de respectat, lucrăm ca o echipă pentru a reuși.

  • Nu cred că puteți găsi un spirit de echipă ca acela de la JYSK în multe organizații – toată lumea vrea să fie aici și să lucreze puțin mai mult în fiecare zi.

  • Avem încredere unii în alții – așa că dacă vi se dă responsabilitatea asupra unei zone din magazin sau a unei sarcini anume, nimeni nu se va uita peste umărul dumneavoastră. Ne ajutăm reciproc și discutăm, dar aveți voie să vă puneți amprenta personală asupra lucrurilor.

  • Ne ajutăm unii pe alții în orice condiții – și dăm o mână de ajutor dacă e nevoie să ne mișcăm repede.

  • De asemenea, avem o cultură foarte relaxată. Lucrăm din greu când e nevoie, dar ne și distrăm împreună.

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • Dacă oferi puțin, primești ATÂT de mult înapoi! Tu setezi limita. Dacă vrei, poți avansa în carieră destul de rapid.

  • JYSK organizează cu succes cursuri și sesiuni de instruire foarte utile, și au traineri și lideri excelenți. Interacțiunea dintre Resurse Umane și traineri este minunată.

  • Cu toții lucrăm pentru a finaliza puzzle-ul. Parcă sunt în Satul Ștrumfilor – cu toții suntem creaturi albastre și mici care facem lumea să se învârtă. Avem ADN albastru. 

  • De ce NU ai alege să lucrezi la JYSK? E cea mai grozavă companie – fără îndoială. Doar trebuie să te întrebi: vreau să lucrez pentru cea mai bună companie sau pentru una mai puțin bună?

Lucrând ca și Director Magazin

În calitate de Director Magazin, sunteți responsabil cu toate procesele comerciale din magazin, cu instruirea, învățarea și dezvoltarea personalului dumneavoastră, cu gestionarea și asigurarea performanței globale a magazinului.

  • Sarcina dumneavoastră este să vă asigurați că magazinul și personalul sunt gata pentru clienți, și că vânzările reprezintă prioritatea numărul 1.
  • Veți face parte și va trebui să contribuiți la un mediu de lucrui unic și puternic în magazinul dumneavoastră.
  • Dacă deveniți Store Manager veți avea ocazia să vă construiți o carieră profesională la JYSK.

În calitate de Director Magazin veți avea următoarele responsabilități:

  • Conduceți echipa spre succes

  • Sunteți factorul de decizie final cu privire la magazin

  • Îmbunătățiți vânzările și asigurați cele mai bune servicii pentru clienți

  • Gestionați și optimizați performanța globală a magazinului

  • Instruiți, învățați și dezvoltați angajații din magazinul dumneavoastră

  • Vă conduceți, implicați și motivați angajații

  • Stabiliți noi obiective pentru echipa dumneavoastră și pentru performanța globală a magazinului dumneavoastră

  • Evaluați cifrele de vânzări (împreună cu Directorul Adjunct) și pregătiți strategiile de vânzări pentru a vă atinge obiectivele

  • Participați pe picior de egalitate cu colegii dumneavoastră la sarcinile zilnice din magazin și depozit

  • Urmăriți și evaluați performanța magazinului și a echipelor dumneavoastră

  • Programați, delegați și planificați diferite sarcini și responsabilități în funcție de termenele-limită

  • În calitate de Director Magazin, superiorul dumneavoastră direct este District Managerul.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți o persoană serioasă, ambițioasă și gata să vă îmbunătățiți și dezvoltați

  • Sunteți orientat spre rezultate și motivat de încercarea constantă de a vă îmbunătăți cifrele

  • Puteți lua decizii și vă puteți asuma răspunderea pentru magazin și echipă

  • Vă puteți păstra calmul într-un mediu dinamic și agitat

  • Aveți multă energie și o atitudine pozitivă care vă va influența angajații

  • Sunteți o persoană care motivează și care conduce și îi inspiră pe alții

  • Puteți defini și formula obiective și sarcini clare

  • Puteți lucra ca manager talentat și coleg răbdător

  • Sunteți o persoană organizată, vă pricepeți la a planifica și a vedea imaginea de ansamblu

  • Puteți înțelege Valorile JYSK și vă asigurați că angajații dumneavoastră le respectă la rândul lor

  • Vă place să luați parte la sarcinile zilnice din magazin împreună cu colegii dumneavoastră.

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre cultura muncii și mediul de lucru din magazinele noastre făcând clic pe „Cunoașteți-o pe Olga” – unul dintre Directorii de Magazin, care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Cum este să fiți Director Magazin la JYSK?

  • Lucrez la JYSK de 11 ani și nu am niciodată două zile identice. Fiecare zi e diferită de cea precedentă, plină de acțiuni și impresii.

  • O zi de lucru obișnuită ca Store Manager constă în lucrul cu rapoarte, planificarea orarelor personalului, comenzi de produse, pregătirea campaniilor, instruirea și dezvoltarea personalului, ajutându-i pe clienți și monitorizând angajații și sarcinile acestora.

  • Încerc din răsputeri să fiu un bun mentor și trainer pentru angajații mei, fiind foarte meticuloasă și intrând în detalii când le evaluez performanța, pentru ca ei să aibă cea mai bună șansă de a se dezvolta și de a-și extinde abilitățile. Mă mândresc cu faptul că îmi ajut colegii și le dau un imbold carierelor acestora.

  • Treaba mea este să conduc echipa spre succes împărtășindu-le cunoștințele mele, să utilizez și dezvolt potențialul fiecărui angajat, și să deleg sarcinile cu înțelepciune pentru a crea cea mai eficientă forță de muncă.

  • Trebuie să fiu capabilă să iau decizii rapide în toate situațiile, uneori în situații extreme, și să fiu gata să-mi asum răspunderea pentru magazinul și personalul meu.

  • Este foarte important să ai încredere în angajații tăi, deoarece acest lucru îi încurajează să se simtă responsabili, îi împinge să se concentreze pe dezvoltarea proprie, și în general la crește nivelul de eficiență.

 

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Magazinul e întotdeauna aglomerat, și nu există două zile la fel, așa că trebuie să fii atent pentru a ține pasul cu toate lucrurile și pentru a avea simțul perspectivei. Însă nu contează cât de dificil poate fi – ai uitat demult toată graba și situațiile haotice la sfârșitul zilei când te simți vesel și mulțumit.

 

Descrieți cultura muncii din magazinul dumneavoastră

  • Cultura muncii noaste reprezintă valorile și leadershipul nostru. Lucrăm ca O echipă, și ne concentrăm mult pe instruirea și dezvoltarea angajaților noștri. Ne concentrăm pe munca noastră și rezolvăm toate sarcinile cu ușurință, deoarece împreună putem face orice!

  • Echipa noastră e foarte motivată să obțină rezultate grozave și să ne dezvoltăm abilitățile pentru a ne îmbunătăți cifrele.

  • Există întotdeauna o atitudine pozitivă și minunată în magazin. Ne respectăm reciproc, avem încredere și ne ajutăm unii pe alții, și ne stimăm reciproc. Nu suntem doar colegi, ci și prieteni.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • JYSK este o companie deschisă și sinceră. Față de alte companii, JYSK îți oferă mereu senzația de siguranță și încredere în viitor.

  • Companiei JYSK chiar îi pasă de angajați. Se pune accent pe instruirea și dezvoltarea personalului pentru a le da angajaților ocazia să urce în carieră.

  • JYSK își încurajează personalul să se exprime și să ia inițiativa, permițându-i fiecărui angajat să aibă influență și responsabilitate. Apreciez mult acest tip de structură organizațională pe orizontală.

  • În general, mă simt mândră că lucrez în această companie.

Lucrând ca și District Manager Trainee

Scopul programului pentru District Manager Trainee (DMT) este de a vă pregăti pentru poziția de District Manager. Veți avea răspunderea magazinului propriu și veți lucra ca Store Manager în timpul programului pentru District Manager Trainee în timp ce vă pregătim pentru viitorul dumneavoastră rol ca District Manager la JYSK. Instruirea dumneavoastră va fi o combinație de cursuri, proiecte și sarcini viitoare legate de activitatea dumneavoastră zilnică. Toate proiectele și sarcinile vor fi la nivel de District Manager.

Programul DMT pe scurt:

O parte foarte importantă a programului este de a transforma teoria și abilitățile nou dobândite din cursurile de instruire în practică. Cea mai mare parte a dezvoltării dumneavoastră și cea mai importantă parte a obținerii abilităților pentru îndeplinirea viitorului dumneavoastră rol de District Manager vor avea loc „pe parcurs” – pentru a vă permite să observați efectul subiectelor din programul de instruire. Subiectele de instruire pot include:

  • Feedback
  • Recrutare
  • Planificare
  • Management la distanță

 

În timpul programului DMT veți dobândi următoarele abilități:

  • Optimizarea vânzărilor, profiturilor și operațiunile în toate magazinele dintr-o regiune

  • Asigurarea unui standard ridicat al magazinului și servicii excelente pentru clienți utilizând conceptele Valorilor JYSK, Vânzări & Servicii JYSK și Leadership JYSK

  • Conducerea practicilor operaționale din magazine asigurând buna funcționare a operațiunilor, respectarea campaniilor și promoțiilor curente de marketing și atingerea obiectivelor de bugete și vânzări

  • Asigurarea faptului că toate magazinele și toți angajații sunt pregătiți pentru clienți și se ridică la nivelul așteptărilor noastre de a oferi cele mai bune servicii posibile

  • Construirea și dezvoltarea echipei dumneavoastră și a forței de muncă interne

  • Activități de instruire la cursuri, de ex. Vânzări & Servicii

  • Responsabilitatea focusului strategic de a vă asigura că JYSK este prima alegere a clienților retail

  • Acționarea ca o verigă între magazinele regionale și Departamentul Retail de la Head office

 

Programul DMT este perfect pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți orientat spre rezultate și motivat de obținerea unor rezultate grozave cu echipele din magazine. Ca DMT trebuie să fiți un vânzător comercial și orientat spre rezultate.

  • Sunteți o persoană serioasă, ambițioasă, robustă și dedicată – și motivată de dezvoltarea altora, a dumneavoastră și a abilităților dumneavoastră.

  • Sunteți gata să preluați o funcție managerială mai importantă, împreună cu mai multe responsabilități.

  • Sunteți un bun lider și trainer pentru angajații dumneavoastră.

  • Sunteți o persoană care poate lua decizii, orientată spre obiective și dornică să vă conduceți districtul spre succes.

  • Sunteți o persoană independentă și capabilă de a lua decizii rapide și bine fondate.

  • Aveți bune abilități de comunicare și puteți interacționa cu multe persoane diferite.

 

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă poate oferi programul DMT

Aflați mai multe despre programul DMT și cultura muncii noastre făcând clic pe „Cunoașteți-o pe Shanna” – unul dintre District Managerul Trainee, care va descrie cum este să fii DMT la JYSK.

 

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Gânduri inițiale referitoare la programul DMT?

  • Programul DMT a fost modul perfect prin care mi-am atins ambiția de a deveni District Manager – este un mod profesional și stimulant de a ajunge acolo.

  • Am sperat că programul va fi un amestec potrivit de teorie și practică, și mă bucur că s-a ridicat la așteptările mele.

 

Cum este să fiți DMT la JYSK?

  • Este o oportunitate stimulantă. Mai întâi, sunt Store Manager – mă ocup de cel mai nou magazin din Heerlen în Olanda. Apoi, merg la programul DMT. Așa că trebuie să găsesc un echilibru între cele două fără a compromite vreuna dintre aceste activități.

  • Îl însoțesc pe District Managerull când merge în vizită la magazinele din regiune. E foarte instructiv să fac schimb de păreri cu acesta cu privire la lucrurile pe care le vedem în magazine și la modul prin care le-am putea îmbunătăți.

  • De asemenea, sunt implicată în ședințele regionale lunare cu toți Store Managerii. District Manager și cu mine definim subiectele ședinței împreună. Îmi exprim părerea și ideile și am responsabilitățile proprii în această privință.

  • Mi s-au prezentat mai multe informații din sistemele noastre IT. E foarte interesant să obții această înțelegere suplimentară.

 

Cu ce provocări vă confruntați în cadrul programului?

  • Uneori este dificil să găsesc echilibrul potrivit între rolul meu de Store Manager și rolul meu de DMT. Desigur, vrei să acorzi timp și efort celor două în proporții egale, dar mai întâi sunt Store Manager, și cred că e corect față de echipa mea să știe că se pot baza pe mine sută la sută. Însă pentru mine personal, nu este o povară, ci o oportunitate uriașă de a-mi stimula dezvoltarea personală, și pur și simplu vreau să învăț cât mai mult posibil. Să zicem că beneficiez de faptul că sunt femeie, deoarece sunt capabilă să-mi folosesc abilitățile de multitasking cât mai mult posibil.

 

Descrieți cultura muncii în legătură cu programul DMT

  • Programul DMT are o cultură a muncii informală care duce la o atmosferă deschisă, în care poți vorbi cu persoane importante la toate nivelurile din cadrul companiei. Toată lumea din organizație este ușor de abordat. Acest lucru ne facilitează cunoașterea tuturor aspectelor JYSK.

  • Programul DMT e foarte profesionist și stimulant – am fost ghidată tot timpul, și dacă am întrebări, răspunsurile nu sunt departe. Toată lumea e foarte amabilă.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • Dacă ești o persoană ambițioasă și vrei să obții cât mai mult de la tine însuți, aș spune că JYSK este compania perfectă pentru tine. JYSK oferă poziții interesante cu responsabilitate mare și ocazia de a te dezvolta. Dacă vrei și lucrezi mult pentru a obține acest lucru, JYSK îți oferă oportunități importante de carieră.

  • De asemenea, JYSK are o cultură corporativă foarte atractivă, ceea ce reprezintă un aspect foarte important pentru mine, și din acest motiv sper să reprezint JYSK multă vreme de acum încolo.

Lucrând ca District Manager

• Gestionați toate magazinele din regiunea dumneavoastră

• Optimizați vânzările, profitul și operațiunile tuturor magazinelor din regiune

• Vă asigurați că toate magazinele și toți angajații sunt pregătiți să-i primească pe clienți

• Gestionați, conduceți, instruiți, monitorizați și lucrați îndeaproape cu Managerii de Magazin din regiunea dumneavoastră

• Asigurați standarde excelente ale magazinului și servicii excelente pentru clienți folosind conceptele noastre: Valorile JYSK, Vânzări & Servicii JYSK și Leadership JYSK

În calitate de District Manager veți avea următoarele responsabilități:

• Veți fi responsabil de vânzările globale ale întregii regiuni.

• Veți fi responsabil de practicile operaționale ale magazinelor: veți asigura funcționarea adecvată a fiecărui magazin și conformitatea acestuia cu campaniile și promoțiile de marketing curente.

• Vă asigurați că fiecare magazin își îndeplinește obiectivele privind bugetele și vânzările și respectă cerințele noastre privind servicii excelente pentru clienți.

• Dezvoltați și monitorizați bugetele și lucrați cu Managementul Retail și îi sunteți subordonat.

• Gestionați, conduceți, instruiți, colaborați și monitorizați Managerii de Magazin din regiunea dumneavoastră.

• Provocați și puneți presiune asupra magazinelor pentru a vă asigura că Managerii de Magazin își respectă limitele bugetului, termenele-limită și obiectivele privind cifra de afaceri.

• Realizați și monitorizați instruirea oferită personalului din magazin pentru a vă asigura că toți angajații sunt pregătiți și gata să-i ajute pe clienți în cel mai bun mod.

• Asigurați un mediu de lucru adecvat.

• Asigurați satisfacția la locul de muncă și starea de bine a personalului din magazine.

• Verificați magazinele pentru a vă asigura că au destul stoc, că sunt curate și îmbietoare, și că produsele noastre sunt afișate în cel mai favorabil mod.

• Evaluați performanța magazinelor individuale de șase ori pe an analizând cifrele esențiale și monitorizând toate zonele de produse.

• Găsiți, dezvoltați și evaluați performanța angajaților talentați care au potențialul de a prelua o poziție mai solicitantă în viitor.

• Instruiți și pregătiți Managerii de Magazin externi, care trebuie să fie gata să preia un magazin în termen de trei luni.

• Coordonați și facilitați atelierele și ședințele comune ale tuturor Managerilor de Magazin din regiune de trei ori pe an.

• Coordonați și facilitați atelierele și ședințele comune ale tuturor Liderilor de Magazin din regiune de trei ori pe an.

Poziția de District Manager este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

• Sunteți o persoană serioasă, ambițioasă și doriți să vă asumați responsabilități importante într-o poziție managerială de anvergură

• Vă puteți motiva și inspira angajații

• Sunteți orientat spre rezultate și motivat de realizări importante împreună cu echipele din magazin

• Sunteți în stare să luați decizii rapide, dar fondate când este cazul

• Ați dori ocazia de a împărtăși și sărbători succesele cu echipele din magazin

• Sunteți insistent, constant și vă pricepeți să monitorizați inițiativele

• Puteți delega sarcini și responsabilități

• Vă puteți planifica și programa timpul și prioritiza sarcinile

• Puteți observa și dezvolta talente pentru a construi o bază solidă de personal

• Aveți o atitudine pozitivă și proactivă

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi.

Aflați mai multe despre cultura muncii și mediul de lucru din magazinele noastre făcând clic pe „Cunoașteți-l pe Niels” – unul dintre District Managerii noștri, care va descrie cum este să fii District Manager la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com.

Cum este să fiți District Manager la JYSK?

• Nu există două zile la fel. Munca mea este extrem de imprevizibilă.

• Încerc să vizitez toate magazinele într-un timp relativ scurt.

• În fiecare dimineață trimit comentarii fiecărui magazin legate de performanța lor, pe baza cifrelor esențiale individuale – control retail. Îi laud pentru cifrele bune, și îi provoc pentru cele mai puțin bune. Fac asta în fiecare zi.

• În calitate de District Manager poți măsura rezultatele în fiecare zi – ai întotdeauna degetul pe pulsul propriei performanțe.

• Încă reprezint o parte esențială a culturii retail din magazine – lucrăm din greu în fiecare zi pentru a ne atinge obiectivele stabilite pentru regiune.

• Avem un buget agresiv. Pentru început, mereu țintim mai sus decât ceea ce este realist – însă totul se bazează pe credința că ESTE posibil.

• JYSK e o companie fabuloasă când vine vorba de management – sigur, încerc să mă ridic la nivelul așteptărilor.

• Încerc să mă asigur că legătura mea cu personalul din magazine nu trece întotdeauna prin Managerul de Magazin. Din acest motiv abordez Responsabilii de Zonă și îi provoc în privința zonelor lor specifice de responsabilitate – îi laud pentru rezultatele bune sau le ofer critici constructive, dacă este cazul.

• Dobândești atât de multe cunoștințe despre aspecte de retail deoarece trebuie să lucrezi cu atât de multe lucruri diferite din JYSK – de la campanii la instruirea personalului și rapoartele anuale.

• Mă asigur că magazinele primesc resursele de care au nevoie. Dacă, de exemplu, trebuie să-și optimizeze facilitățile din magazin, rezerv un zugrav sau un electrician pentru a mă asigura că personalul din magazin are cele mai bune oportunități pentru a reuși.

• Nu stăm relaxați și acceptăm rezultatele slabe. Avem mână liberă – ceea ce înseamnă că putem schimba abordarea extrem de repede și putem lua decizii rapide.

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

• Cea mai mare provocare, cred, este faptul că sarcinile mele sunt atât de variate. Uneori, lucrurile merg bine, alteori e o muncă grea să fii District Manager.

• Sigur, e o provocare și să ai o asemenea responsabilitate. Devine un fel de mod de viață, așa că un program de la 9 la 5 e imposibil dacă vrei ca lucrurile să funcționeze.

• E dificil să planifici – nu știi niciodată ce aduce ziua de mâine.

• E o provocare continuă să lucrezi cu atâția oameni – nu ești responsabil doar pentru magazin, ci și pentru bunăstarea personalului.

Descrieți mediul organizațional:

• Există o cultură unică a companiei la JYSK – lucru evident în magazine. Au cea mai bună etică a muncii.

• Ne pricepem să ne sărbătorim succesele pentru a ne asigura că toată lumea se simte parte din ceva bun – și putem culege roadele eforturilor noastre comune.

• Cooperarea de fiecare zi dintre magazine e minunată.

• Fiecare Store Manager are un cont de evenimente sociale pe care îl poate folosi în magazinul său. Avem concursuri la care magazinele pot câștiga premii – bani pentru contul social. Acest lucru e bun – oamenilor le place.

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

• Managementul JYSK este caracterizat de egalitate – asculți pe oricine indiferent de titlu. Aceasta este una dintre cele mai puternice valori ale noastre: îi încurajăm pe toți angajații să-și folosească dreptul și sarcina de a se exprima. Acest lucru funcționează foarte bine.

• Discutăm mult despre cifrele esențiale de la un magazin la altul. JYSK e una dintre puținele companii cu un mod atât de deschis de a utiliza cifrele și rezultatele. Managerii noștri de Magazin au acces la foarte multă informație, ceea ce le permite să-și compare magazinele cu alte magazine și alți Manageri de Magazin.

• Suntem o companie în dezvoltare rapidă, și practic îți decizi propria destinație finală a carierei. Dacă vrei să mergi mai departe, JYSK te va ajuta.

• Am mai spus-o deja: avem o cultură fantastică a companiei la JYSK – nu veți găsi așa ceva nicăieri.

Lucrând ca și Retail Manager Trainee

Scopul programului pentru Retail Manager Trainee (RMT) este de a vă pregăti pentru poziția de Retail Manager, cu responsabilitatea globală de a asigura cele mai bune operațiuni din magazin și performanța globală din cadrul țării/regiunii dumneavoastră, dezvoltând strategii, implementând conceptele curente JYSK, respectând bugetele și îndeplinind obiectivele stabilite din propria regiune în timp ce vă pregătim pentru viitorul dumneavoastră rol ca Retail Manager la JYSK. Când deveniți Retail Manager, veți lucra cu District Managerii din regiunea dumneavoastră, și veți face parte din Echipa de Management din țară.

Programul RMT pe scurt:

Programul RMT este un program internațional. Veți lucra cu RMT din alte țări și veți învăța cum funcționează sectorul retail în diferite culturi.

  • Veți participa la mai multe cursuri de instruire în Danemarca. Deoarece cursurile se vor desfășura în limba engleză, e esențial să cunoașteți această limbă. Veți defini și veți conveni asupra sarcinilor și zonelor de dezvoltare personală pe care să lucrați în strânsă colaborare cu Country Managerul.
  • Astfel, veți combina teoria obținută de la cursuri cu sarcini specifice puse în practică și relevante pentru activitatea de Manager Retail în țara dumneavoastră.
  • Printre alte lucruri, cursurile caută să vă dezvolte abilitățile de comunicare și management retail, planificare și dezvoltare.
  • Veți învăța cum să folosiți diverse instrumente de management, cum ar fi PDP, SIRIUS, JLiP și PPA.

 

În timpul programului RMT veți dobândi următoarele abilități:

  • Împărțirea obiectivelor în criterii exacte de succes – pe termen scurt și lung – pentru a reuși în zonele-cheie ale afacerii.

  • Asistarea, instruirea și dezvoltarea District Managerilor pentru a asigura standardele ridicate ale magazinelor, a respecta bugetele și a îmbunătăți cifra de afaceri a regiunii/țării.

  • Asigurarea celui mai bun management de magazin și regional din țară, căutând și recrutând cei mai talentați candidați pentru pozițiile de SMT, SM, DMT și DM (în colaborare cu HR Managerul).

  • Dezvoltarea, implementarea și monitorizarea Planului de Afaceri anual și optimizarea operațiunilor din magazin în colaborare cu fiecare District Manager.

  • Dezvoltarea și respectarea bugetelor, obiectivelor BSC și a altor obiective la nivel național.

  • Asigurarea că toate conceptele JYSK (promisiunile JYSK pentru clienți, Valorile JYSK și Leadership JYSK) sunt implementate cu succes în toate magazinele din toate districtele din țară/regiune.

  • Optimizarea rețelei de magazine conform obiectivelor la nivel național, deschizând magazine noi și mutând sau extinzând locațiile existente.

  • Stimularea, motivarea și punerea de presiune sănătoasă asupra regiunilor, pentru a vă asigura că District Managerii respectă cadrul bugetelor și termenele-limită, respectând obiectivele cifrei de afaceri.

 

Programul RMT este perfect pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți o persoană serioasă, ambițioasă și dornică să vă asumați responsabilități majore într-o funcție managerială importantă

  • Vreți să faceți diferența și vă străduiți să deserviți compania cât mai bine posibil

  • Aveți o atitudine strategică și sunteți orientat spre rezultate

  • Sunteți dedicat muncii dumneavoastră și vă așteptați la multe lucruri de la dumneavoastră

  • Vă puteți planifica și programa timpul și prioritiza sarcinile

  • Vă mândriți cu dezvoltarea echipei dumneavoastră și ajutarea fiecărui membru al echipei să aibă succes

  • Sunteți gata să vă dezvoltați și să vă oferiți provocări

  • Puteți lua decizii strategice și bine fondate

  • Puteți găsi și dezvolta talente și construi o forță de muncă solidă

  • Aveți o atitudine pozitivă și proactivă

  • Nu vă deranjează călătoriile.

 

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă poate oferi programul RMT

Aflați mai multe despre cultura muncii noastre făcând clic pe „Cunoașteți-l pe Dragan” – unul dintre Retail Managerii Trainee, care va descrie cum este să fii RMT la JYSK.

 

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com.

 

Gânduri inițiale referitoare la programul RMT?

  • Am vrut să obțin și mai multe cunoștințe despre imaginea de ansamblu din JYSK ca o companie internațională care crește în fiecare an – și despre procesele din spatele rezultatelor companiei.

  • Mi-am dezvoltat abilitățile de leadership cu instrumente și mai bune în cadrul unei comunicări strategice și învățând din experiența trainerilor de la cursuri.

  • Am fost provocat și m-am dezvoltat ca lider pentru a fi pregătit pentru poziția de Retail Manager pentru când va veni momentul.

  • Am cunoscut oameni din toate țările și am făcut schimb de experiență cu aceștia.

 

Cum este să fiți RMT la JYSK?

  • Mai presus de toate, sunt District Manager, așa că munca mea, regiunea și performanța noastră globală reprezintă prioritatea mea numărul 1.

  • Participarea la programul RMT înseamnă că trebuie să-mi combin activitatea ca District Manager cu sarcini noi relevante pentru programul RMT.

  • Ai nevoie de disciplină și trebuie să fii flexibil – deoarece trebuie să combini responsabilitățile unui District Manager cu cele din cadrul programului RMT.

  • Programul RMT te face să ieși din zona de confort și să te provoci în moduri noi.

 

Cu ce provocări vă confruntați în cadrul programului?

  • Planificare, planificare și mai multă planificare. Structura muncii noastre zilnice e testată, și probabil vei eșua, deoarece sunt implicați mulți parametri și oameni. Dar înveți mult din asta! Când vrei să te dezvolți, singurele lucruri care contează sunt să îți cunoști slăbiciunile, să înveți din greșeli și să îți poți schimba obiceiurile sau modurile de a face lucrurile.

 

Descrieți cultura muncii în legătură cu programul RMT

  • Fiecare funcție a serviciilor îți acordă respectul și ajutorul de care ai nevoie pentru a reuși – în programul RMT. Cu respect reciproc, totul este posibil.

  • Atmosfera de grup este grozavă – toată lumea știe de JYSK, iar cultura este una de „facem lucrurile realitate”.

  • E grozav să cunoști colegi din alte țări, deoarece acest lucru îți oferă ocazia să ajungeți să vă înțelegeți reciproc.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • La JYSK lucrăm din greu și obținem scoruri grozave când vine vorba de rezultate bune.

  • În plus, suntem o companie foarte bine organizată cu structuri și proceduri puternice.

  • Suntem totuși JYSK și avem spiritul scandinav al leadershipului care acordă tuturor ocazia de a face un pas în față și a face diferența. Toți angajații – indiferent de nivel – sunt ascultați și au ocazia să se dezvolte și să promoveze în carieră la JYSK. Dedicarea aduce cu sine oportunități.

  • Indiferent ce crezi că este JYSK, vei fi surprins să afli că e mult mai mult decât atât – îți va depăși cu siguranță așteptările.

Lucrând ca și Retail Manager

În calitate de Retail Manager veți avea responsabilitatea de a asigura operațiunile optime din magazinele JYSK și performanța globală din regiunea dumneavoastră, dezvoltând strategii, implementând conceptele curente JYSK, respectând bugetele și îndeplinind obiectivele stabilite la nivel național.

În calitate de Retail Manager, superiorul dumneavoastră direct va fi Country Managerul din țara dumneavoastră.

În calitate de Retail Manager veți avea următoarele responsabilități:

  • Dezvoltați și respectați bugete, obiective BSC și alte obiective la nivel național.

  • Asigurați cel mai bun management de magazin și regional din țară, căutând și recrutând cei mai talentați candidați pentru pozițiile de SMT, SM, DMT și DM (în colaborare cu Managerul HR).

  • Dezvoltați, implementați și monitorizați Planul de Afaceri anual și optimizați operațiunile din magazin în colaborare cu fiecare District Manager.

  • Dezvoltarea și respectarea bugetelor, obiectivelor BSC și a altor obiective la nivel național.

  • Vă asigurați că magazinele și personalul sunt gată să primească clienții – scopul este să implementați o atitudine de tip Clientul pe Primul Loc la nivelul întregii organizații.

  • Vă asigurați că toate conceptele JYSK (promisiunile JYSK pentru clienți, Valorile JYSK și Leadership JYSK) sunt implementate în toate magazinele din toate districtele din țară/regiune.

  • Comunicați criteriile de succes – pe termen scurt și lung – pentru a stabili o bază pentru succes în zonele-cheie alese.

  • Asistați, instruiți și dezvoltați Managerii Regionali pentru a asigura standardele ridicate din magazine, a îmbunătăți cifra de afaceri a regiunii/țării și a respecta bugetele.

  • Optimizați rețeaua de magazine conform obiectivelor la nivel național, deschizând magazine noi și mutând sau extinzând locațiile existente.

  • Stimularea, motivarea și punerea de presiune sănătoasă asupra regiunilor, pentru a vă asigura că Managerii Regionali respectă cadrul bugetelor și termenele-limită, respectând obiectivele cifrei de afaceri

 

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți un lider bun și direct

  • Sunteți o persoană serioasă, ambițioasă și motivată de obținerea unor rezultate grozave

  • Aveți o atitudine strategică și sunteți orientat spre retail și rezultate

  • Sunteți o persoană pozitivă și proactivă. cu multă energie și mult entuziasm

  • Vă mândriți cu dezvoltarea echipei dumneavoastră și când îi vedeți că reușesc

  • Puteți găsi și dezvolta talente și construi o forță de muncă solidă

  • Nu vă deranjează călătoriile.

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre cultura muncii noastre făcând clic pe „Cunoașteți-l pe Igor” – unul dintre Managerii Retail, care va descrie cum este să fii RM la JYSK.

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Cum este să fiți RM la JYSK?

  • E un job foarte stimulant și dinamic, dar asta face această poziție interesantă și te face să te trezești bucuros în fiecare dimineață.

  • Trebuie să fiu foarte flexibil și să mă adaptez la numeroase situații și nevoi diferite – și să fiu în stare să reacționez la acestea și să iau decizii rapide și bine gândite.

  • Împreună cu District Managerii, trebuie să fiu un model pentru restul organizației în tot ceea ce fac, fie că e vorba de stilul meu de leadership și management, modul meu de a-i instrui și motiva, sau modul în care comunic.

  • În general, trebuie să asigur un nivel ridicat de cooperare între organizația retail și funcțiile centrale ale Head Office-ului.

  • Unul dintre elementele esențiale pentru a avea succes este să găsești angajații potriviți pentru funcțiile potrivite și să-i dezvolți prin instruiri, proiecte și monitorizări ulterioare.

  • Munca de Retail Manager poate fi destul de dificilă și stresantă, dar mie chiar îmi place!

 

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Principala provocare este de a asigura întotdeauna o performanță bună în cadrul tuturor responsabilităților mele. Pentru a asigura cele mai bune rezultate, totul contează, dar întotdeauna este loc de mai bine. 

 

Descrieți cultura muncii din regiunea dumneavoastră

  • Este o combinație de lucru dificil și muncă în echipă.

  • Punem în practică o cultură a muncii care implică oamenii și are încredere în ei, cu multă muncă în echipă. Majoritatea acțiunilor și deciziilor noastre se bazează pe implicarea angajaților într-un proces de brainstorming la diverse ateliere sau cafenele.

  • E o atmosferă grozavă oriunde merg și mă întâlnesc cu angajați JYSK. 

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • Deoarece la JYSK părerea fiecărui angajat contează: toată lumea are dreptul și datoria de a se exprima.

  • JYSK face multe pentru angajații săi și oferă toată instruirea și educația de care ai nevoie pentru a te dezvolta.

  • JYSK recunoaște munca și angajații productivi cu potențial și le oferă oportunitatea de a-și construi o carieră la JYSK.

Lucrând ca și Country Manager

În calitate de Country Manager vei avea responsabilitatea de a asigura operațiunile optime din magazinele JYSK și performanța globală din țara ta, dezvoltând strategii, implementând concepte JYSK curente, respectarea bugetelor și îndeplinirea obiectivelor stabilite la nivel național. 

În calitate de Country Manager, superiorul dumneavoastră direct este Vicepreședintele Executiv Retail JYSK Nordic.

În calitate de Country Manager veți avea următoarele responsabilități:

  • Responsabil cu dezvoltarea JYSK și operațiunile JYSK din țara dumneavoastră pe baza Valorilor JYSK și a Leadershipului JYSK.

  • Cel mai bun management posibil din țară: recrutarea celor mai talentați candidați pentru pozițiile de RM, Manager Financiar, Manager HR (în colaborare cu HR).

  • Responsabilitate integrală pentru Planul de Afaceri anual și bugetele pentru implementarea inițiativelor pentru a asigura dezvoltarea continuă a conceptelor, a cifrei de afaceri și a EBIT.

  • Responsabil cu crearea unei relații productive și cooperante cu mai mulți colegi interni.

  • Optimizarea fluxului de informații și comunicare în țară, și de la și către JYSK Nordic.

Această poziție este perfectă pentru dumneavoastră dacă...

  • Sunteți o persoană competitivă care vrea întotdeauna să fie cea mai bună

  • Vă concentrați pe crearea de rezultate și valoare pentru JYSK

  • Vă place să provocați și să fiți provocat

  • Sunteți motivat de inspirarea și dezvoltarea membrilor echipei dumneavoastră

  • Sunteți un lider bun și direct

  • Aveți o gândire strategică

Aflați mai multe despre noi și vedeți ce vă putem oferi

Aflați mai multe despre cultura muncii noastre făcând clic pe „Cunoașteți-l pe Johan” – unul dintre Country Managerii, care va descrie cum este să fii Country Manager la JYSK. 

Aveți întrebări?

Dacă aveți întrebări legate de această poziție, nu ezitați să contactați departamentul nostru de Resurse Umane din România la cariere@jysk.com. 

Care sunt responsabilitățile dumneavoastră globale?

  • În calitate de Country Manager, am responsabilitatea globală față de dezvoltarea și operațiunile JYSK din țara mea (Suedia) pe baza Valorilor JYSK și a Leadershipului JYSK. Superiorul meu direct este Vicepreședintele Executiv Retail.

  • Sunt responsabil de crearea unei relații productive și de cooperare cu următorii colegi:Responsabil cu planificarea afacerii și a bugetelor pentru a implementa inițiative în scopul asigurării dezvoltării continue a conceptelor, a cifrei de afaceri și a EBIT.

    • Store Manageri
    • Retail Manageri
    • Manager Financiar
    • Manager Resurse Umane
    • Manager Logistică
    • Manager Dezvoltare
    • Manageri Vânzări și Marketing
    • District Manageri
  • Responsabil cu înființarea de noi magazine și cu dezvoltarea magazinelor și a operațiunilor acestora
  • Optimizarea fluxului de informații și comunicare în țară, și de la și către JYSK Nordic.

  • Mă asigur că toată lumea din organizație cunoaște și respectă Valorile JYSK și Leadership JYSK.

 

Cum este să fiți CM la JYSK?

  • Nu cred că există o zi obișnuită ca și Country Manager. Există atâtea lucruri diferite care au loc în fiecare an și în fiecare zi, dar în același timp acest lucru face munca stimulantă și interesantă.

  • Azi sunt la o ședință și discut strategia pe următorii trei ani sau tacticile de asortare, iar mâine vizitez magazine cu ceilalți membri ai echipei, sau discutăm cum să planificăm și realizăm activitățile din campania de anul viitor în diverse canale media, precum ziare, TV și social media. Sau vizitez și evaluez noi locații pentru magazine. Sau stau la birou și interacționez cu personalul de la Head Office și monitorizez proiecte, inițiative și cifre esențiale.

  • Din acest motiv, munca e atât de interesantă și stimulantă – nu există două zile la fel.

 

Cu ce provocări vă confruntați în această poziție?

  • Provocarea este să găsesc echilibrul între dorința mea de a mă dezvolta rapid și de a mă asigura că suntem toți pe calea cea bună. Cu atâtea magazine în toată țara și cu multe funcții diferite, este absolut esențial ca toată lumea să cunoască așteptările și să se simtă încrezător în ceea ce fac și cum să o facă. Pot și trebuie să existe multe opinii diferite și multe moduri de a realiza lucrurile, dar unul dintre cei mai mari factori de succes ai JYSK este că facem lucrurile în același fel. Iar și iar, acest lucru s-a dovedit a fi cel mai bun mod de a lucra în acest gen de companie mare.

 

Descrieți cultura muncii din țara dumneavoastră

  • Îmi place să văd că lucrez într-o atmosferă deschisă, necomplicată și fără ierarhii nenecesare. Toată lumea trebuie să simtă că își poate exprima întotdeauna gândurile și opiniile.

  • Cred cu siguranță că cea mai bună organizație se implică și deține propriile zone de responsabilitate. Suntem activi pentru a fi cei mai buni, și cel mai bun mod de a realiza acest lucru e să dezvoltăm echipa și membrii echipei.

  • În final, aș spune că este o atmosferă foarte competitivă, cu energie extremă, entuziasm și dorință de a avea succes, dar în același timp ne amintim întotdeauna să ne distrăm și să sărbătorim lucrurile grozave care au loc tot timpul.

 

De ce ar alege alții să lucreze la JYSK?

  • Lucrez la JYSK de 17 ani și am ocupat aproape toate pozițiile în cadrul organizației retail, și încă mi se pare foarte interesant și motivant. Motivul principal pentru mine e că JYSK nu încetează niciodată să vrea să se dezvolte, și ai ocazii fantastice de a te dezvolta și de a-ți asuma noi provocări.

  • De asemenea, apreciez cultura puternică a învingătorilor, care spune că totul este posibil. În istoria JYSK, s-a dovedit de multe ori că dacă îți stabilești un scop și ești foarte hotărât să îl atingi, atunci ai mari șanse să îl atingi. Îmi place foarte mult acest spirit!