Promisiunile către angajați

JYSK se mândrește cu grija pe care o poartă angajaților săi, ajutându-i să își atingă obiectivele.

Cu eforturi susținute și o atitudine potrivită - oportunitățile devin infinite. Lucrăm împreună pentru a stabili obiectivele reciproce pentru a clădi cariera ta în JYSK.

 

Promisiunile către angajați

JYSK se mândrește cu grija pe care o poartă angajaților săi, ajutându-i să își atingă obiectivele.

Cu eforturi susținute și o atitudine potrivită - oportunitățile devin infinite. Lucrăm împreună pentru a stabili obiectivele reciproce pentru a clădi cariera ta în JYSK.

 

Valorile JYSK 

Valorile JYSK provin de la fondatorul nostru, Lars Larsen. Ele exprimă comportamentul și atitudinea care este asteptata de la dvs. ca angajat JYSK.

Valorile noastre sunt rezumate în trei cuvinte pentru a le aminti tuturor angajaților JYSK cum să se comporte în fiecare zi – față de clienții noștri sau față de colegi. Credem într-un Bun comerciant, în Colegialitate și într-un Spirit corporatist.

BUN COMERCIANT

Orientat spre servicii: Pun clientul pe primul loc și acționez în funcție de nevoile acestuia.

Buni gospodari: Suntem o companie care vinde articole la prețuri mici. Utilizez resursele într-un mod inteligent și evit costurile inutile.

De nădejde: Un acord e un acord. Îmi respect promisiunile.

Orientat către rezultate: Depun eforturi pentru a atinge obiectivele mele și ale echipei mele.

Profesionist: Sunt competent și am o atitudine și o abordare competenta.

 

COLEGIALITATE

Serviabil: Sunt întotdeauna bucuros să ajut și sunt mereu pregătit să fac eforturi suplimentare.

Respectuoși: Dau dovadă de respect față de cei cu care colaborez.

Flexibil: Sunt gata să accept schimbările și preiau activitățile unui coleg, chiar și atunci când acest lucru nu îmi este favorabil.

Deschis, sincer și direct: Spun lucrurilor pe nume, direct, într-un mod deschis și onest.

Atitudine pozitivă: Văd oportunități mai degrabă decât obstacole.

 

SPIRIT CORPORATIST

Dedicat: Mă implic, fac diferența și contribui la buna functionare al echipei.

Loial: Susțin JYSK și pe colegii mei, atât în situațiile bune, cât și în cele dificile.

Cooperant: Sunt dornic să lucrez în diverse funcții și poziții.

Dreptul și obligația de a-și spune părerea: Îmi folosesc dreptul și obligația de a oferi opinii care ne-ar putea îmbunătăți activitatea.

Ambasador JYSK: Arăt că sunt mândru că am „sângele albastru JYSK”. 

JYSK Leadership

JYSK Leadership se referă la comportamentul și atitudinea pe care le așteptăm de la dumneavoastră ca manager la JYSK.

Avem rădăcini scandinave puternice și avem încredere unii în alții. Credem în delegare și în libertatea ce vine odată cu responsabilitatea.

Un manager JYSK trebuie să se asigure, prin competențele sale profesionale și personale, că ne aflăm întotdeauna pe drumul cel bun spre noi rezultate, și că angajații noștri ne urmează. Nu pentru că trebuie, ci pentru că vor. Iată de ce managerii noștri sunt foarte importanți pentru succesul nostru.

Leadership JYSK poate fi rezumat în trei cuvinte: lider, mentor și bun comunicator.

LIDER

Orientat spre rezultat: Vreau întotdeauna să câștig. Mă străduiesc mereu să îmbunătățesc performanțele și rezultatele, și fac follow-up-ul necesar.

Hotărât: Iau decizii la momentul potrivit – atât în situații favorabile, cât și în situații dificile.

Responsabil: Îmi asum deciziile și acțiunile luate de JYSK, de mine sau de echipa mea.

Proactiv: Sunt întotdeauna cu doi sau trei pași înainte și acționez în timp util.

 

MENTOR

Orientat spre dezvoltare: Îmi dezvolt și instruiesc echipa spre o performanță mai bună, și găsesc talente pentru a asigura o forță de muncă pregătită și puternică.

Implicat: Înțeleg lucrurile care îmi motivează echipa și îi încurajez să contribuie la îmbunătățirea rezultatelor.

Oferă Feedback: Ofer feedback direct sau prin întrebări, în funcție de situație.

Concentrat: Mă asigur că echipa mea se concentrează pe lucrurile care ne îmbunătățesc rezultatele.

 

COMUNICATOR

Vizibil: Arăt calea care trebuie urmată, fiind prezent și disponibil pentru echipa mea.

Știe să motiveze: Îmi încurajez echipa să fie energică și gata de muncă prin comunicare clară și motivantă.  

Convingător: Îmi fac echipa să respecte deciziile prin explicații competente și un comportament de încredere.

Oferă informații: Împărtășesc toate informațiile relevante cu echipa mea și managerul meu în timp util. 

Promisiuni către angajați

  • JYSK se mândrește cu grija pe care o acordă angajaților ajutându-vă să vă atingeți obiectivele
  • Cu un efort considerabil și un spirit pozitiv, oportunitățile dumneavoastră sunt infinite
  • Lucrăm împreună pentru a stabili care sunt așteptările referitoare la cariera dumneavoastră la JYSK 

Promisiuni catre angajati

Bring dedication and meet possibilities

‘Bring dedication and meet possibilities’ este ideea principala si cea care rezuma promisiunile pe care noi le avem fata de angajatii nostri. Aceasta deriva din celelalte trei promisiuni – si descrie ceea ce face ca JYSK sa fie un loc de munca atractiv.

 

Strong teamsGreat engagement.

JYSK este o companie dinamica si in care exista angajament pe toate planurile. Acest lucru inseamna ca te poti astepta la o zi de lucru provocatoare si interesanta in care tu vei fi parte dintr-o echipa puternica care functioneaza ca un intreg:

  • Poti conta pe echipa ta
  • Parearea ta va fi auzita
  • Vei fi implicat in eforturile echipei

 

Our structure and concepts. Create opportunities.

 

JYSK are un concept de business puternic care functioneaza foarte bine. Acest lucru iti ofera timpul si energia de care ai nevoie pentru a-ti imbunatati eforturile personale:

 

  • Ai mai mult timp pentru clienti
  • Stii ce, cand si cum
  • Ai obiective definite
  • Te simti pregatit 

 

When you grow, we grow

 

In JYSK ne concentram pe cariera ta, pe dorintele si potentialul tau. Avem training-uri de calitate si ne propunem sa ne dezvoltam propriile talente:

  • Iti poti construi o cariera
  • Poti avea parte de training la locul de munca
  • Te poti bucura de programele noastre de training interne

Noi iti dezvoltam abilitatile daca tu ai atitudinea potrivita

Cultura internationala JYSK

  • Unul dintre principalele motive pentru succesul JYSK este faptul ca avem o cultura puternica a companiei, care nu s-a schimbat de cand Lars Larsen a deschis primul magazin JYSK în anul 1979.

  • Astazi,  JYSK este prezent în 41 tari – insa cultura organizationala a companiei este aceeasi.

 

Cultura noastră internațională

Cultura puternică a companiei noastre provine din abordarea antreprenorială și modul direct de a face afaceri ale lui Lars Larsen. Rădăcinile noastre scandinave joacă un rol important în definirea valorilor fundamentale ale afacerii noastre.

  • Toți angajații primesc responsabilități
  • Ne îndreptăm  în aceeași direcție cu toții
  • Toată lumea lucrează împreună, indiferent de titlu și poziție
  • Avem un spirit puternic de echipă
  • Suntem direcți și cu picioarele de pământ 

JYSK NORDIC reprezintă următoarele  20 de țări în care este prezentă compania JYSK:

  • Danemarca

  • Norvegia

  • Suedia

  • Finlanda

  • Polonia

  • Regatul Unit

  • Slovenia

  • Croația

  • Bosnia-Herțegovina

  • China

  • Republica Cehă

  • Serbia

  • Ungaria

  • Ucraina

  • România

  • Slovacia

  • Bulgaria

  • Grecia

  • Belgia

Viitorul în JYSK

Dacă vă gândiți la JYSK ca la viitorul dumneavoastră loc de muncă, este important să vă oferim o imagine de ansamblu a companiei din care veți face parte. Iată de ce vrem să vă arătăm ce vă poate aduce viitorul la JYSK. Sigur, este imposibil să preconizăm exact ce se va întâmpla – însă vom încerca oricum:

  • JYSK trece prin schimbări majore și se extinde cum nu a mai făcut-o vreodată
  • Ne îndreptăm într-o nouă direcție, încercând să ne punem marca într-o nouă perspectivă
  • Ne dezvoltăm e-businessul într-un ritm rapid și stabil
  • Construim pe fundația unei istorii puternice pentru a crea un viitor și mai puternic
  • JYSK este dominat de multă implicare din partea angajaților care au primit ocazia de a avea un impact asupra noii companii JYSK îmbunătățite. 

Suntem de părere că putem face lucrurile întotdeauna mai bine și putem crește și mai mult – pentru a ne asigura că vom putea avea în continuare cele mai bune oferte pentru clienții noștri în viitor.

Ne exprimăm gândurile generale asupra viitorului JYSK în declarațiile privind misiunea și viziunea. Vrem să facem mai mult decât să le acordăm clienților noștri o ofertă atractivă bazată numai pe prețuri. Întregul nostru concept trebuie să fie dovada ofertelor noastre bune pentru clienți.

MISIUNEA JYSK 

  • O ofertă scandinavă extraordinară pentru toată lumea la produsele destinate somnului si produsele pentru casa.

 

Pentru a dezvolta aceste aspecte, să privim elementele declarației privind misiunea:

Ofertă grozavă

  • O ofertă grozavă la JYSK înseamnă mult mai mult decât prețuri și oferte competitive. Reprezintă întregul concept și experiența serviciilor JYSK.

Pentru toată lumea

  • Vrem să fim aproape de clienții noștri, și credem că avem ceva de oferit pentru toată lumea, atât în țările noi, cât și în cele în care suntem deja prezenți.

Dormitoare și camere de zi

  • JYSK are o lungă istorie a competenței în vânzarea de pilote, perne și saltele. În plus, avem mobilă de interior și exterior.

 

VIZIUNEA JYSK

VIZIUNEA JYSK se adresează celor mai importante trei categorii de părți interesate: clienții, angajații și acționarii. Vrem să fim

  • prima alegere a clienților noștri

  • prima alegere a angajaților noștri în domeniul retail

  • cel mai extins și profitabil lanț de magazine din lume 

GO JYSK -  Revista angajaților

GO JYSK este titlul revistei angajaților noștri. Aflați mai multe despre GO JYSK făcând click pe detaliile de mai jos.

GOJYSK.com este revista online a angajatilor, dar si a celor din exterior care sunt curiosi sa afle mai multe despre angajatii JYSK. Aici poti vedea ce se intampla in lumea JYSK.

  • Scopul acesteia este să informeze, să unească și să distreze toți angajații JYSK indiferent de țară.

  • Spune poveștile angajaților noștri – dintr-o perspectivă umană. Focusul este asupra oamenilor și, indirect, asupra calității de a fi buni colegi.

  • Prezintă articole care acoperă subiecte de interes actual.

  • Construiește un spirit corporatist oferind bune exemple pe care să le urmeze toată lumea.

  • Are un ton relaxat – în revistă nu se regăsește doar părerea echipei de management.

  • Poate crea discuții constructive între colegi.

  • Pune accent în primul rând pe interesele și nevoile angajaților.

  • Reprezintă un canal pentru informațiile din cadrul companiei, descriind aspecte/proiecte importante sau relevante.

  • Consolidează spiritul corporatist peste granițe.

  • Reprezintă o platformă prin care angajații află despre magazinele din alte țări JYSK.