Îți place să lucrezi cu clienții, să reușesti să îi ajuți oricând?

Atunci află mai multe despre departamentul de Serviciu Clienți și despre pozițiile din cadrul acestuia.

Îți place să lucrezi cu clienții, să reușesti să îi ajuți oricând?

Atunci află mai multe despre departamentul de Serviciu Clienți și despre pozițiile din cadrul acestuia.

Lucrand ca si Agent Serviciu Clienți

  • Ești un mare sprijin si gasesti întotdeauna soluțiile potrivite pentru clienți 

  • Dacă ai atitudinea potrivită, atunci noi te vom invăta tot ce trebuie sa știi pentru a face o treabă bună in departamentul Serviciu Clienți 

  • Ești parte dintr-o echipa unica si puternica 

  • Ai posibilitatea de a face rapid si profesionist o cariera in JYSK 

  • Faci parte dintr-o companie mare, in care angajatii sunt pe primul plan

Lucrand ca si Agent Serviciu Clienti

  • Vei fi suport si vei oferi solutiile potrivite pentru clienti
  • Vei avea atitudinea corecta si te vom invata tot ce trebuie sa stii pentru a face o treaba excelenta in departament
  • Vei fi parte dintr-o echipa unica si puternica
  • Vei avea oportunitatea de a-ti crea o cariera profesionala in JYSK
  • Vei fi parte dintr-o companie care are de oferit foarte multe angajatilor

Ca si Agent Serviciu Clienti vei avea următoarele responsabilitati:

  • Esti un mare sprijin si contribui la performanta generala a Serviciului Clienti si a echipei
  • Atingi si menti o cunoaștere vasta a produselor si serviciilor noastre.
  • Iti cunosti clientul – esti constient de nevoile clientului, situatia si starea de spirit
  • Te asiguri că departamentul furnizeaza un serviciu de inalta calitate de fiecare data
  • Participi la optimizarea si dezvoltarea procedurilor de zi cu zi
  • Ai contact zilnic cu clientii, operatorii de transport si magazine JYSK

 

Aceasta pozitie este perfecta pentru tine, daca ...

  • Iti place sa lucrezi într-un mediu agitat si ocupat, acolo unde nu există două zile la fel
  • Esti orientat spre rezultate și motivat în mod constant de îmbunătățirea serviciului cu clienții
  • Ai multă energie, carismă si o stare de spirit pozitivă
  • Esti bun jucător de echipă, mereu dispus să-ți ajuti colegii
  • Zambești și ești serviabil, punand întotdeauna clienții pe primul loc pentru a le oferi o experiență unică
  • Ești flexibil și poți prioritiza ușor sarcinile
  • Ești harnic, punctual și dispus să înveți și să te dezvolti

 

Hai să ne cunoști și să afli ce îți putem oferi

Află mai multe despre poziția Agent Servicii Clienți și mediul de lucru în JYSK făcând clic pentru a "Faceți cunoștintă cu Kristina " - unul dintre Agenții Serviciul Clienți, care va descrie cum este să lucreze la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția aceasta, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul de Resurse Umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta?

  • Să fiu în contact cu alte persoane este ceva ce îmi place foarte mult, dar să lucrez într-un magazin nu e pentru mine - așa că a fost firesc să încerc Serviciu Clienți.
  • Am știut întotdeauna că JYSK este o companie foarte mare și că face o multime de lucruri diferite, dar altceva nu prea știam. Așa că decis să încerc și sunt foarte bucuroasă că am făcut asta.

 

Cum este să lucrezi ca Agent Serviciu Clienți în JYSK?

  • Cred că e grozav, și nu două zile sunt la fel. Ar putea părea un pic monoton primirea de apeluri și mesaje toată ziua, dar este atât de diferit de la o zi la alta - nu știi niciodată cine sună sau ce problemă vei avea de rezolvat.
  • Există mai multe sarcini diferite în servicii pentru clienți și trebuie să fii în măsură să rezolvi problemele care apar și să te asiguri că întotdeauna avem clienți mulțumiți.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția ta?

  • Provocările sunt, printre altele, că nu știi niciodată cine sună , acesta poate fi un client cu o problemă, dar poate fi, de asemenea, un transport, care a fost distrus - și depinde de noi pentru a găsi soluția potrivită.
  • Toate provocările pe care le primim trebuie să fie rezolvate, în cazul în care este deteriorat sau produsele sunt șterse, etc întotdeauna trebuie să găsim cea mai bună soluție, astfel încât clientul să fie satisfăcut.

 

Descrie mediul de lucru din departament:

Este un mediu foarte informal, aici, la Serviciu Clienți și avem o legătură stransa în echipă. Toată lumea vorbește frumos unul cu altul și folosim un ton prietenos cu toti colegii. Facem o mulțime de glume unii despre alții, de asemenea, inclusiv cu liderii de echipă.

 

 De ce ar trebui alții să vină să lucreze la JYSK?

  • Mai întâi de toate, aș spune, din cauza mediului unit pe care îl avem. Faptul că suntem atât de aproape și ne simțim foarte bine unii cu ceilalți - dar, de asemenea, și că există atât de multe provocări și soluții care urmează să fie găsite în timpul zilei.
  • Trebuie sa fii capabil să lucrezi la un loc de muncă, care are mai multe responsabilități diferite și trebuie să fii în măsură să zâmbești prin telefon și să faci clienții fericiți de fiecare dată.

 

Ce urmează?

Las totul să meargă de la sine, dar desigur, la un moment dat îmi voi dori să cresc aici la JYSK.

Serviciul Clienți tot crește și, prin urmare, există mai multe posibilități de a evolua în carieră, de exemplu Responsabil Zonă sau Team Leader.

Lucrând ca si Responsabil Zonă în Serviciu Clienți

  • Ești responsabil de propria ta zonă în departamentul Serviciu Clienți
  • Îți îndrumi, motivezi și implici toți colegii din echipa ta
  • Ai posibilitatea de a-ți face o carieră în JYSK repede și într-un mod profesionist
  • Ești parte dintr-o companie în care angajații sunt pe primul plan
  • Faci parte dintr-o echipă unică și puternică

Lucrând ca și Responsabil Zonă vei avea următoarele responsabilități:

  • Ești responsabil de propria ta zonă în departamentul Serviciu Clienți
  • Ii informezi și le faci training colegilor din zona ta
  • Participi la implementarea noilor campanii și inițiative
  • Ai cunoștințe excelente despre produse și sisteme
  • Ajuți si te asiguri ca departamentul Serviciu Clienți oferă un serviciu de inaltă calitate de fiecare dată 
  • Participi în optimizarea și dezvoltarea procedurilor zilnice și a training-urilor

Această poziție este perfectă pentru tine dacă....

  • vrei sa ai responsabilități și oportunitatea de a-ți influența locul de muncă
  • îți place să lucrezi în echipă și ești un bun coleg care își dorește întotdeauna să îi ajute pe ceilalți 
  • îți place să fii într-un mediu dinamic și aglomerat și poți să rezolvi mai multe task-uri în același timp
  • ești un mentor bun și inspirațional 
  • ai un nivel de energie ridicat, carismă și o atitudine pozitivă
  • ești flexibil si poți sa îți prioritizezi sarcinile astfle încât clientul este întotdeauna mulțumit
  • zîmbești întotdeauna și ești serviabil

 

Hai să facem cunoștință și să afli ce îți putem oferi 

Află mai multe despre această poziție, cât și despre cultura noastră organizațională dând click pe  "Faceți cunoștință cu Lill" - unul dintre Responsabilii noștri de Zonă în Serviciu Clienți care îți va descrie mai bine cum este sa lucrezi în  JYSK.

 

Întrebări?

Dacă ai întrebări despre poziție nu ezita să ne contactezi la adresaȘ cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta? 

  • Lucrez în JYSK de mult timp. Am început ca intern în magazin, apoi adjunct de magazin și mai târziu, manager de magazin, așa că am crezut că a fost timp suficient pentru a vedea JYSK din unghiuri diferite. Am găsit această poziție și lucrez aici de doi ani.

 

Ce îți place la această poziție?

Lili este responsabilă pentru toți internii din Serviciu Clienți din Danemarca.

  • Este atât de cool să ai responsabilitatea pentru noii angajați, de a urmări dezvoltarea lor și de a îi ghida cu privire la modul în care lucrăm cu clienții, cu sistemele și cu produsele. Este foarte frumos să le fac training și să îi ajut, să vedem modul în care aceștia se dezvoltă. Este, probabil, cea mai bună parte din a fi responsabil zonă.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția ta?

  • Multe provocări sunt în perioadele noastre de vârf - o astfel de perioadă ar putea fi Aniversarea JYSK. Într-o astfel de perioadă, doar răspundem la telefoane și e-mail-uri, dar este foarte important ca studenții noștri și noii angajați să obțină timpul de care au nevoie
  • Desi suntem un departament ocupat, suntem întotdeauna conștienți și acordăm o atenție sporită întâlnirilor noastre cu noii angajați, interviurilor de follow-up etc.
  • Făcând comparație cu magazinele fizice, interacțiunea cu clientul este complet diferită - trebuie să fii pregătit într-un mod diferit. În magazine puteți vedea clienții și puteți să citiți limbajul corpului lor, ceea ce nu se poate face prin telefon și, prin urmare, este foarte important să asculți cu atenție și într-adevăr să înțelegi clientul pentru a găsi cea mai bună soluție.

 

Descrie mediul de lucru la locul de muncă.

  • Ne distrăm mult având atât de multe personalități într-un singur loc. Aici este un mix de umor și datorită faptului că suntem atât de diferiți se creează o atmosferă foarte bună la locul de muncă.
  • Noi ne ajutăm reciproc în fiecare zi - fiecare dintre noi avem propria noastră expertiză și asta înseamnă că există întotdeauna cineva pe care să îl poți întreba dacă nu ești sigur sau dorești să aflii mai multe despre ceva. De asemenea, acesta este unul din motivele care ne ajută să fim o echipă.


De ce ar trebui să aleagă alții să lucreze la JYSK?

  • Ar trebui să lucreze în serviciul clienți, deoarece suntem atât de utili și ne sprijinim reciproc foarte bine. Este un loc de muncă plăcut, cu o atmosferă foarte bună și JYSK este, în general, un loc foarte bun pentru a lucra. Acesta este, de asemenea, motivul pentru care sunt aici de atât de mult timp. Sunt atât de multe oportunități la JYSK.

  • Sunt atât de multe oportunități la JYSK.

 

Ce urmează?

  • Eu cu siguranță mă văd în JYSK în viitor. Următorul pas pentru mine este urmatorul: împreună cu departamentul nostru de resurse umane, vom evalua aplicațiile pe care le primim și vom selecta pe cine ar merita sa fie văzut. Acesta este următorul pas în recrutare și abia aștept să încep.

 Lucrând ca și Coordonator Serviciu Clienți în Training

  • Profiți de oportunitate de a avea o carieră rapidă și profesională la JYSK
  • Programul nostru stagiar te pregătește pentru poziția de Coordonator, unde vei fi responsabil pentru propria echipă de Serviciu Clienți
  • Ai parte de zile de lucru pline de responsabilitate, provocări și lucruri noi de învățat
  • Devii parte dintr-o echipă puternică și unică, unde  cooperarea și mentalitatea de câștigător sunt în centrul atenției
  • Vei face parte dintr-o companie mare, în care angajații sunt pe primul plan

Programul de Coordonator în Training presupune:

  • Vei fi urmărit și ghidat de către un Coordonator
  • Munca ta va fi similară cu cea efectuată în mod normal de către un Coordonator
  • Vei beneficia de pregatirea necesară de care ai nevoie pentru poziția de Coordonator pentru propria ta echipa de Servicii Clienți
  • Mentorul tău te va ghida, îți va evalua munca si va indica punctele în care trebuie să te dezvolți pentru a fi pregatit

 

În timpul programului de Coordonator în Training vei învăța să stăpânești următoarele sarcini:

  • Planificarea și programul angajaților într-un mod eficient pentru a te asigura că vă veți atinge obiectivele zilei / săptămânii / lunii
  • Planificarea și organizarea sarcinilor având mai multe deadline-uri
  • Gestionarea performanței echipei Servicii Clienți în ansamblu
  • Îndrumarea, implicarea și motivarea angajaților
  • Antrenarea și colaborarea cu angajații dumneavoastră în funcție de nivelul lor de dezvoltare
  • Crearea de noi obiective pentru tine și echipa ta

 

Poziția este perfectă pentru tine, dacă ...

  • Ești ambițios, serios și orientat spre rezultate, având o mentalitate de invingator
  • Ești dispus să înveți și să primești feedback
  • Ești capabil de a te descurca și îți place într-un mediu dinamic și aglomerat
  • Poți lua decizii și îți asumi responsabilitatea atât pentru ​​magazine, cât și pentru echipa ta
  • Ai un nivel ridicat de energie și o abordare pozitivă, care va motiva restul personalului
  • Te bucuri ca participi impreuna cu colegii tăi la la sarcinile zilnice
  • Îți dorești responsabilitate și posibilitatea de a avea influență la locul de muncă
  • Poți urmări mai multe probleme diferite, în același timp
  • Ești motivat  în mod constant de îmbunătățirea Serviciului Clienți

 

Hai să ne cunoști și să aflii ce îți putem oferi 

Află mai multe despre poziția Coordonator Serviciu Clienți în Training și despre mediul de lucru în JYSK făcând clic pe "Faceți cunoștință cu  Rasmus" - unul dintre Coordonatorii noștri de Serviciu Clienți în Training, care va descrie cum este să lucreze la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția aceasta, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul nostru de resurse umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția ta?

  • Am ales pozitia cu mintea foarte deschisă, dar si cu ideea că aș putea lua unele decizii mai importante - nu numai în ceea ce privește serviciul pentru clienți, dar, de asemenea, unele care sunt importante pentru magazine.
  • Se vorbește mult despre cele mai bune servicii pentru clienți din Danemarca aici la JYSK și modul în care poți influența, și este cu siguranță ceva ce a fost atins.

 

De ce îți place să fii Coordonator Serviciu Clienti în Training la JYSK?

  • Este o zi de lucru foarte interesantă, unde ai o mulțime de responsabilități și provocări pe parcursul zilei, ceea ce implică personalul, clienții, transportatorii, dar, de asemenea, și alte departamente din cadrul JYSK. Deci, e doar o experiență incredibilă de a avea acest loc de  muncă și aceasta pozitie.
  • În Serviciu Clienti nu este o zi care seamănă cu cealaltă, cu alte cuvinte este diferit în fiecare zi.
  • Am fost pus în multe situații diferite , și deși, uneori, pot fi mai multe nivele până la rezolvare, de cele mai multe ori eu am cuvântul final în decizie.

Provocările pe care le întâlnești în poziția aceasta?

  • Provocările cu care mă întâlnesc sunt foarte diferite. Când vine vorba de clienți, atunci există unele provocări, care necesită uneori să fii mai creativ pentru a le rezolva.
  • Aș spune, de asemenea, că personalul înțelept poate aduce unele provocări interesante și această parte este încă foarte nouă pentru mine. Cred că e un salt mare, promovând de la un simplu angajat la un Coordonator în Training, dar vei ajunge să întălnești provocări chiar interesante și să creezi unele soluții ingenioase pe parcursul zilei.

 

Descrie mediul de lucru la locul de muncă:

  • Mediul lucru în echipa noastră este foarte bun și este, de asemenea, unul dintre lucrurile, care au fost în centrul atenției aici la JYSK.
  • Mediul de lucru și modul în care ajungem să facem lucrurile, este pur și simplu incredibil de pozitiv. Suntem o echipa mare, ajutându-ne reciproc și noi știm ce este important și pentru ceea ce luptăm pentru fiecare zi.
  • Așa că, este un mediul de lucru incredibil, la fel cum sunt și oamenii care lucrează aici. Ei fac eforturi maxime, deci este super cool să faci parte din echipa asta.
  • Avem o gamă largă de personalități și este o combinație foarte bună. Aceasta ne ajută sa asigurăm o energie bună și o bună dezvoltare între angajați.

 

De ce ar trebui alții sa aleagă să lucreze la JYSK?

  • Dacă ar fi să recomand cuiva să lucreze în JYSK, aș spune că va avea o zi de lucru incredibil de diversificata și de bună.
  • Trebuie să iți folosesti gândirea mult și ai parte de multe provocari, spre exemplu: sa-i ajuti pe clienții care sună sau problemele care ar putea apărea în cadrul organizației, în magazine, la sediul central, între colegi sau în alte departamente din JYSK.
  • Cu toate acestea, cred că libertatea pe care o ai aici trebuie evidențiată cel mai mult. Faptul că vei avea această libertate și capacitatea de a influența lucrurile este un lucru foarte pozitiv.

 

Ce urmează?

Următorul pas pentru mine este de a deveni Coorodnator pentru o echipă de Servicii Clienti - și dacă acesta va fi în Danemarca sau în străinătate nu este atât de important pentru mine. Aș dori să mai capăt experiență și apoi, la un moment dat aș merge mai departe în sus pe scara carierei în JYSK.

 Lucrând ca și Coordonator Serviciu Clienți

  • În calitate de lider de echipă ești responsabil pentru propria echipa  și performanța acesteia
  • Ești responsabil pentru colegii din subordine, inclusiv formarea, coaching-ul și dezvoltarea angajaților
  • Trebuie să te asigura că echipa este întotdeauna disponibilă și pregătită pentru clienți și pot oferi un serviciu bun de fiecare dată
  • Ajuți la crearea unei echipe unice și puternice, unde  cooperarea și mentalitatea de câștigător sunt în centrul atenției
  • Faci parte dintr-o companie mare, în care angajașii sunt pe primul plan
  • Ai ocazia să îți faci o carieră profesională în JYSK

Ca și Coordonator Serviciu Clienți trebuie să:

  • Conduci echipa spre succes
  • Fii factorul de decizie cu privire la departamentul Serviciul Clienți
  • Îmbunătățești și asiguri cele mai bune servicii pentru clienți
  • Gestionezi și optimizezi performanța generală a echipei
  • Pregătești, antrenezi și dezvolți angajații din subordine
  • Urmărești și evaluezi performanța echipei
  • Te ocupi de programarea, delegarea și planificarea diferitelor sarcini și responsabilități în ceea ce privește termenele
  • Conduci, implici și motivezi angajații
    Stabilești noi obiective pentru echipa ta și performanța generală a serviciului clienți

 

Această poziție este perfectă pentru tine, dacă ...

  • ești serios, ambițios și doresti să îmbunătățești și să dezvolți
  • ești orientat spre rezultate și motivat în mod constant de îmbunătățirea serviciului cu clienții
  • ești capabili să lucrezi într-un mediu foarte dinamic
  • poți lua decizii și îți asumi responsabilitatea privind echipa ta cât și pentru relațiile cu clienții
  • ai multă energie și o stare de spirit pozitivă, care va influența personalul din subordine
  • ești un factor motivant, care coordoneaza și îi inspiră pe alții
  • poți defini și formula obiective și sarcini clare
  • ești organizat, bun la planificare și poți vedea "imaginea de ansamblu"
  • trăiești valorile JYSK și te asiguri că angajații le respectă, de asemenea

 

Hai să ne cunoști și să aflii ce îți putem oferi

Află mai multe despre poziția Coordonator Serviciu Clienți și mediul nostru de lucru în JYSK făcând click pe "Faceți cunoștință cu Madelene" - unul dintre Coordonatorii Serviciu Clienți care va descrie cum este să lucrezi la JYSK.

 

Alte intrebări?

Dacă aveți întrebări în legătură cu poziția, vă rugăm să nu ezitați să contactați Departamentul de Resurse Umane la cariere@jysk.com.

Gândurile inițiale cu privire la poziția?

  • Am lucrat în Serviciu Clienți întreaga mea viață și am fost foarte interesată de oportunitățile pe care le oferă JYSK în această poziție. A fost o șansă de a deschide un nou centru de Serviciu Clienți și de a ma dezvolta.
  • Este un rol cu ​​o mulțime de responsabilități, dar, de asemenea, oferă și libertatea de a îmbunătăți sarcinile și procesele care nu se potrivesc.

 

Cum e să fii Coordonator Serviciu Clienți în JYSK?

  • Distractiv și provocator și trebuie să mă dezvolt pe mine și membrii echipei mele astfel încât să fim și mai buni la locul de  muncă.
  • Departamentul Serviciu Clienți și rolul Coordonatorului sunt relativ noi aici, ceea ce pentru mine reprezintă multă planificare și organizare. Fac asta pentru a fi sigură că avem tipul de Serviciu Clienți pe care îl dorim, cu rezultate bune, dar și mare atenție la nevoile clienților.
  • Mă asigur că ne implicăm în întreaga organizație - obținem training-uri potrivite, participăm la întâlnirile importante, pregătim magazinele și noi înșine, în zonele în care nu excelăm etc. Eu practic încerc să mă asigur că Serviciu Clienți este implicat peste tot în JYSK și că noi ajutăm JYSK să evolueze. Deseori obțin ajutor pentru a mă dezvolta și găsesc idei despre experiența generală de servicii pentru clienți în JYSK.

 

Provocările pe care le întâlnești în poziția?

  • Provocările sunt de cele multe ori ceea ce face ca acest loc de muncă să fie atât de versatil și potrivit pentru mine ca persoană, îmi place să văd locul meu de muncă că se dezvoltă și depun eforturi să devină și mai bun. Avem un mediu de lucru rapid și în continuă dezvoltare în JYSK.
  • Aș putea folosi întotdeauna mai mult timp, astfel încât putem face absolut tot așa cum vrem. Avem ambiții mari, KPI-uri si goluri - Vreau toți clienții și angajații mei să obțină timpul și ajutorul de care au nevoie și, uneori, este dificil să fiu acolo pentru toți, astfel că este important să prioritizez și să structurez.
  • De asemenea, este o provocare să fii sigur că exista comunicare și că toate părțile implicate au fost informate. În cazul în care, de exemplu, exista o schimbare, aceasta va fi implementată în cadrul companiei si trebuie să ne asigurăm că toată lumea înțelege ce vrem să spunem și ce ne dorim. Cu toții trebuie să cunoască și să lucreze în același scop, indiferent dacă lucreză  într-un magazin sau în Serviciu Clienți. Așa că, atunci când am nevoie ca toată lumea să fie la curent cu o informație, ține de asemenea de mine si de cît de buna sunt la comunicare - cu toate tipurile de persoane. Cred cu tărie că trebuie să fii foarte bun la comunicare ca să reușesti în aceasta pozitie.

 

Descrie mediul de lucru în echipa ta

  • Noi lucrăm ca o echipă și fiecare dintre noi își asumă responsabilitatea pentru a obține rezultatele dorite împreună. Întotdeauna ne încurajăm si ne provocăm recriproc astfel încât să ne putem dezvolta.

 

De ce ar trebui alții să își dorească să lucreze la JYSK?

  • Niciodată nu ai un moment de plictiseală!
  • Ne străduim întotdeauna să devenim mai buni și facem în mod constant îmbunătățiri pentru a face clientul și angajații fericiți.
  • JYSK este întotdeauna interesat de noi idei și feedback-ul tău, așă că dacă ești o persoană căreia îi place o organizație în continuă mișcare, care este foarte bună la a sărbători victorii mici și mari, atunci tu te vei bucura într-adevăr în JYSK.