Skip to main content
Home
  • Magazine
      • Asistent Vânzări
      • Responsabil Logistică
      • Director Adjunct Magazin
      • Director de Magazin în Training
      • Director de Magazin
      • District Manager
      • Retail Manager
      • Carieră în Retail
  • Sediul
  • Serviciu clienți
  • Despre mediul nostru de lucru
      • Diversity, Equity, Inclusion
Menu

Magazine

Magazine
Asistent Vânzări
Responsabil Logistică
Director Adjunct Magazin
Director de Magazin în Training
Director de Magazin
District Manager
Retail Manager
Carieră în Retail

Sediul

Serviciu clienți

Despre mediul nostru de lucru

Despre mediul nostru de lucru
Diversity, Equity, Inclusion
POSTURI DISPONIBILE

Agent Call Center

București, Bulevardul Mihail Kogălniceanu, Romania
Full-time
Aplică

Agent Call Center

București, Bulevardul Mihail Kogălniceanu, Romania
Full-time

Pentru departamentul nostru de Relatii Clienti, cautam un nou coleg, care sa fie un ambasador JYSK pentru clientii nostri si care sa fie primul contact al clientilor pe toate canalele de comunicare pe care le folosim.

Ca Reprezentant Relatii Clienti …

  • TU esti orientat catre clienti si esti capabil sa asculti si sa identifici nevoile clientilor
  • ITI place sa comunici
  • TU ai un nivel ridicat de empatie

Te vezi in acest rol de Reprezentant Relatii Clienti? Atunci TU esti persoana pe care o cautam! 

 

CE ITI OFERIM

Ai posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta. 

In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele:

  • Oportunitati de dezvoltare prin training
  • Un program de inductie prin care sa ai parte de cel mai bun start in cariera la JYSK  
  • Un salariu competitiv  
  • Activitate se desfasoara fizic la sediul nostru ,care se afla in centrul orasului, aproape de metrou
  • Sisteme si instrumente specifice digitale (intranet, sistem de reclamatii online, baza de date cu clienti)
  • Sansa de a concura, de a castiga si de a sarbatori performantele excelente
  • 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen
  • Tichete de masa, tichete de vacanta acordate in functie de vechime, asigurare medicala, bonus aniversar, petrecere anuala pentru toti angajatii, teambuilding, zi libera de ziua ta
  • Zile de concediu in plus: dupa 3 ani - 23 zile, dupa 5 ani - 25 de zile, dupa 7 ani - 27 de zile

CE VEI FACE LA NOUL TAU JOB

Tu esti primul contact pentru clientii nostri. In departamentul de Relatii Clienti de la JYSK activitatea noastra principala este aceea de a ne ocupa de cerintele clientilor pe care le primim prin diferite canale de comunicare, de a rezolva problemele acestora si de a le preveni in viitor.  

  • Te ocupi de reclamatiile sau de cerintele clientilor prin telefon, e-mail, chat sau pe social media
  • Ajuti la cresterea vanzarilor prin identificarea nevoilor clientilor atunci cand discuti cu acestia
  • Esti parte dintr-o echipa orientata spre rezultate care lucreaza intr-un mediu dinamic si care se adapteaza in situatii dificile
  • Ai control asupra activitatii tale si vei gasi solutii pentru clienti intr-un mod profesionist, pozitiv si competent
  • Lucrezi intr-un mediu placut alaturi de colegii tai si ai ocazia sa colaborezi cu acestia astfel incat sa depasiti asteptarile clientilor  
  • Oferi informatii despre activitatea companiei tuturor celor care au nevoie

CE CAUTAM LA TINE

  • Empatie, iti place sa asculti activ si sa le oferi suport clientilor
  • Esti profesionist si deschis sa comunici
  • Intelegi nevoile clientilor si oferi solutii in functie de acestea
  • Iti place sa lucrezi in echipa si iti doresti sa fii intr-un mediu distractiv si dinamic unde cunostintele si informatiile sunt impartasite
  • Intelegi importanta rezolvarii la timp a unor probleme pe care clientii le pot avea deoarece acestia sunt pe primul loc
  • Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor cat si in privinta programului de lucru; vei lucra in ture (de obicei intre orele 09:00 - 17:30 sau 11:00 - 19:30 si in weekend)
  • Îți place să lucrezi în echipă și îți dorești să fii într-un mediu distractiv și dinamic, unde cunoștințele și informațiile sunt împărtășite. De aceea, ne dorim ca noul coleg să lucreze de la birou, pentru a facilita colaborarea și schimbul de experiență în echipă.
  • Sa scrii si sa vorbesti perfect limba romana; Engleza este un avantaj extraordinar pentru dezvoltarea carierei la nivel international si pentru a comunica cu ai tai colegi din toata compania
  • Cunostinte de baza in tehnologie – stii sa folosesti un computer, esti rapid si scrii corect la tastatura, nu ai nicio problema in a invata noi programe sau a citi si intelege ghiduri si proceduri

ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!

Procesul de recrutare in Romania:

Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de recrutare pe adresa de e-mail sau la numarul de telefon cu care ai aplicat.

DESPRE NOI

Credem ca angajatii nostri sunt cheia succesului nostru, pornind de la un magazin in 1979 la peste 3.300 de magazine in intreaga lume in prezent. In Romania ne dorim sa ajungem la 200 de magazine in toata tara. De aceea, ne straduim sa oferim dezvoltare si posibilitati de crestere in cadrul JYSK si, de asemenea, ne mandrim sa rasplatim angajamentul si efortul angajatilor nostri. Cele trei valori fundamentale ale noastre JYSK – bun comerciant, bun coleg si spirit corporatist – exprima comportamentul si atitudinea la care ne asteptam unul de la celalalt. Avem incredere unul in altul si credem in delegare si libertate cu responsabilitate.

 

JYSK accepta pe toata lumea, indiferent de varsta, identitate de gen, rasa, orientare sexuala, etnie si experienta. Impreuna, ne asiguram ca avem o cultura incluziva care incurajeaza, sprijina si celebreaza vocile diverse ale angajatilor nostri. Pentru ca mai multe talente si personalitati unice ne ajuta sa formam o echipa mai puternica.

Pentru mai multe informatii, te rog sa intri pe pagina noastra de cariere.

Vezi locul de muncă pe hartă

Aplică
Recomandați un prieten
Aplică
Recomandați un prieten

Distribuie acest loc de muncă

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Alte locuri de muncă la JYSK

Asistent Vanzari JYSK Constanta TOM
ALEXANDRIA NR 11, CONSTANTA, Romania
Lucrator Depozit JYSK Sinaia
106100, Calea Brașovului, Sinaia, Romania
Director Magazin JYSK Toplita
535700, Strada Sportivilor, Toplița, Romania
Responsabil depozit in magazin Ramnicu Sarat
125300, Strada Constantin Brâncoveanu, Râmnicu Sărat, Romania
Asistent Vanzari JYSK Bragadiru
077025, Strada Speranței 69, Bragadiru, Romania
Afișare toate locurile de muncă

Contact

RO_Contact info_new job site

JYSK România SRL
Bd. Mihail Kogălniceanu, Nr. 53, Clădirea Splay, Et. 5, 050104, Sector 5, București

 

RO C.U.I. 18107744, Capital social subscris: 13.266.800 RON, integral vărsat, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J40/15662/20.12.2013/ Fiscal identification no. 18107744, Trade Registry no. J40/15662/20.12.2013

 

Categorii

  • Magazine
  • Sediul
  • Serviciu clienți
  • Despre mediul nostru de lucru

Mai Multe Despre JYSK

RO_Contact info_new job site

JYSK.ro

JYSK.com

Politică de confidențialitate