La sediul din România ți se va oferi oportunitatea de a avea responsabilitate și de a îți dezvolta abilități prin training și schimb de informații. Fie că vrei să promovezi în cadrul unui anumit departament, fie că vrei să fii provocat asumându-ți noi responsabilități într-un nou domeniu, te vom sprijini să îți atingi obiectivele.
Multe funcții din sediul nostru au un matrix manager de referință în sediul nostru central internațional, asigurându-ți cel mai bun suport.
O zi la JYSK este plină de provocări, energie mare și distracție!
În fiecare departament din sediul nostru central, vei întâlni oameni care respectă Valorile și Leadership-ul JYSK. La JYSK suntem cunoscuți pentru faptul că suntem eficienți și productivi, asta înseamnă că, având echipe mici, gestionăm afaceri mari.”
La sediul nostru avem o serie de departamente diferite și cu toții lucrăm spre obiectivul comun de a dezvolta cele mai bune magazine din România.
Citește mai multe despre toate departamentele mai jos:
Responsabilitatea principală a departamentului de vânzări și marketing este implementarea materialelor de marketing pentru magazine, broșuri de campanie, social media, pagini web și alte canale de marketing. Acest departament ne asigură că avem cel mai bun produs cu cel mai bun preț la momentul potrivit.
În departamentul de vânzări și marketing, vei face parte dintr-o echipă internațională care lucrează îndeaproape cu alte departamente JYSK pentru a ne îmbunătăți activitățile și a ne atinge obiectivele strategice.
Exemple de activități
Responsabilitatea principală a departamentului de concept și expansiune este de a defini cum ar trebui să arate fiecare magazin, oferind descrieri ale tuturor elementelor magazinului din concept, inclusiv. corpuri de iluminat, podele, iluminat etc.
Când lucrezi în departamentul retail development , obiectivul tău principal va fi să creezi un mediu familiar și confortabil pentru clienții noștri și să le inspiri și să le arăți cum ar putea arăta în propria lor casă.
Exemple de activități
Responsabilitatea generală a departamentului de HR este să atragă talente și să rețină, să dezvolte toți angajații JYSK și să formeze cele mai puternice echipe.
În calitate de coleg în departamentul de HR nu vei fi doar responsabil pentru magazine, ci vei avea și o mulțime de proiecte diferite, cum ar fi satisfacția colegilor noștri, activități pentru a crește și a îmbunătăți percepția companiei JYSK ca angajator în România.
Exemple de activități
Departamentul nostru financiar din România este format din Salarizare, Contabilitate, Audit Intern și Helpdesk. O parte din responsabilitatea departamentului financiar este să analizeze detaliile costurilor, prevenind pierderile prin urmărirea gestionării stocurilor și a gestionării numerarului.
În calitate de coleg în acest departament vei lucra îndeaproape cu magazinele, deoarece le vei sprijini atât realizând audit intern sau suport IT.
Exemple de activități