Departamentul de Customer Service i-a oferit Johannei o înțelegere amplă a operațiunilor JYSK, pe baza interacțiunilor cu clienții care acopereu informatii despre magazine, logistică, vânzări B2B și autorități.
- "Am învățat să gestionez mai multe sisteme și am realizat cât de repede mă pot adapta la lucruri noi. Slujba m-a pregătit pentru roluri viitoare și mi-a dat încrederea necesară pentru a-mi asuma mai multe responsabilități. Am devenit mai curajoasă și am înțeles că pot face față și pot avea succes în multe provocări noi. Ce îmi place la JYSK este flexibilitatea de a schimba rolurile, sprijinul puternic pentru învățare și disponibilitatea colegilor de a ajuta. Munca în Customer Service mi-a dezvăluit noi puncte forte pe care nu le văzusem înainte.”
Munca în cadrul departamentului de customer service i-a întărit Johannei încrederea în sine, rezistența la stres și capacitatea de a lua inițiativă. Prin rolul său, ea a dobândit o înțelegere profundă a activității JYSK și a rolurilor diferitelor departamente.
- "Pentru mine, Customer Service a fost o poartă de acces către roluri administrative. Odată ce am văzut de aproape cum se lucrează în administrativ și marketing la sediul central și, în același timp, m-am făcut cunoscută celorlalți, a fost mult mai ușor să aplic pentru noi posturi. Eram deja parte din echipă."
Johanna a studiat media, iar o carieră în marketing a fost întotdeauna visul ei. În 2018, a aplicat și a obținut un nou post de Sales and Marketing Assistant în departamentul de Sales & Expansion . În această nouă funcție, a comunicat in limba engleza, iar legăturile cu colegii internaționali s-au consolidat.
- "În sfârșit, am reușit să-mi urmez visul și să lucrez într-un domeniu care mă pasionează. Broșurile de campanie, reclamele, conținutul vizual – toate acestea mă fascinau. Mi-am dat seama că aceasta era direcția pe care doream să o urmez și să o dezvolt în continuare."
În 2020, a făcut un alt salt în carieră, preluând funcția de Social Media & Digital Coordinator, unde s-a concentrat pe marketingul digital și social media.
Cultura organizațională JYSK a lăsat o impresie puternică asupra Johannei, transformând ceea ce inițial trebuia să fie un job pe termen scurt într-o carieră. Mentoratul colegilor din Ucraina și Suedia i-a oferit, de asemenea, o nouă perspectivă asupra expertizei sale.
- "A fost incredibil de satisfăcător să împărtășesc cunoștințele mele și să îi sprijin pe ceilalți. Mentoratul mi-a deschis noi perspective și mi-a sporit încrederea profesională.
- Nu mi-am imaginat niciodată că voi rămâne aici atât de mult timp. Nu aveam idee câte oportunități diferite oferă JYSK. În ultimul an, rolul meu a evoluat semnificativ datorită dezvoltării rapide a digitalizării. În fiecare zi, am ocazia să mă provoc pe mine însămi. Visul meu este să ocup un rol și mai internațional, posibil ca manager sau șef de echipă. De asemenea, sunt foarte interesată de formarea altora."